וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מקסימוב מועמד לרכוש את הפועל תל אביב

15.12.2013 / 23:08

יממה לפני הדרבי, הבעלים של האדומים חיים רמון נפגש עם מקסימוב, והשניים שוחחו על האפשרות לרכוש את המועדון. בהפועל תל אביב סקפטיים, אבל מקווים כי תשובתו, שאמורה להגיע עד לסוף השבוע, תהיה חיובית

ברני ארדוב

יממה לפני הדרבי התל אביבי הגדול (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1), הבעלים של הפועל תל אביב חיים רמון נפגש עם איש העסקים היהודי-קנדי מוטי מקסימוב. השניים שוחחו על רכישת הקבוצה יחד עם שני אנשים נוספים, אך בשלב הזה בהפועל סקפטיים לגבי רצינותו של מקסימוב.

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
בדרך לעסקה? חיים רמון/קובי אליהו

לטענת אנשים במועדון, ההתעניינות לא נשמעת רצינית, למרות שאיש העסקים הבטיח תשובה עד סוף השבוע. הפרסום המהיר של שמו ללא בדיקה רצינית לגבי המצב הפיננסי של המועדון גורם לאנשי הפועל לחשוב כי מדובר באדם תאב פרסום.

בהפועל הדגישו כי רמון נפגש עם כל איש עסקים שמגלה רצינות לרכוש את הקבוצה, אך בשלב זה לא קיבל פנייה רצינית. עם זאת, האדומים יודעים שמקסימוב אדם אמיד מאוד המסוגל לרכוש את המועדון ולכן מקווים כי תשובתו תהיה חיובית, אם כי בשלב זה, כאמור, עסקה שכזאת רחוקה מלהבשיל.

מקסימוב הוא בעל השליטה והמנכ"ל של חברת "קספיה השקעות" ורק בחודש יולי האחרון הוא רכש 12 דירות במגדל מאייר בתל אביב בסכום של למעלה מ-100 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully