וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש מתרץ: "בליגה האירופית אנחנו משחקים טוב"

מעמדו של מאמן טוטנהאם מעורער מתמיד אחרי ה-5:0 המשפיל מול ליברפול. מויס זעם: "השופטים חייבים להגן על ינוזאי"

המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים ועמד בסימן הצגה של שתי קבוצות - מנצ'סטר יונייטד וליברפול. האלופה התארחה אצל אסטון וילה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והביסה אותה 0:3. אבל עם כל הכבוד לשדים האדומים, ההצגה הבאמת גדולה הייתה שייכת לליברפול, שפירקה בחוץ 0:5 את טוטנהאם בזכות עוד משחק גדול של לואיס סוארס, שסיפק צמד שערים ובישולים והעלה את קבוצתו למקום השני. הקבוצה של וילאש בואש חזרה לסורה אחרי שני ניצחונות רצופים ומעמדו של המאמן הפורטוגלי מעורער יותר מתמיד.

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
חגג על בואש וטוטנהאם. לואיס סוארס/GettyImages

"אני לוקח על עצמי את האחריות על הכישלון הזה", אמר וילאש בואש מאמן טוטנהאם אחרי ההתפרקות של קבוצתו מול ליברפול, "אנחנו חייבים לחזור לעצמנו שוב כמו שעשינו אחרי התבוסה מול מנצ'סטר סיטי. דברים לא הולכים לנו כמו שציפינו בפרמיירליג העונה".

בואש, שעלול לאבד את משרתו אחרי התבוסה המשפילה הזו, נשאל האם הוא יכול להוציא את העגלה מהבוץ, וענה: "אני לא צריך לשכנע אף אחד שאני יכול להפוך את הדברים בקבוצה, התוצאות שלנו בליגה האירופית טובות מאוד. לגבי הסיכוי שיפוטר, אמר: "זה לא התפקיד שלי להחליט האם אמשיך כאן, תפקידי הוא להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה ולשפר את הליקויים". בואש המשיך עם התירוצים כשאמר: "יש לנו את מאזן הבעיטות הכי טוב בליגה, אבל היום לא הצלחנו לעשות דבר".

אנדרה וילאש בואש מאמן טוטנהאם. AP
בצרות צרורות. וילאש בואש/AP

בעוד שמעמדו של וילאש בואש התערער, דייויד מויס, המאמן של מנצ'סטר יונייטד, הצליח להשתיק מעט את הביקורות עם ניצחון משכנע 0:3 בחוץ על אסטון וילה. המאמן הסקוטי התייחס בסיום המשחק בעיקר לאגרסיביות של אסטון וילה והתיקולים שעשו על עדנאן ינוזאי הצעיר: "אני חושב שבכל משחק לאחרונה, ינוזאי סופג המון תיקולים. זה מאוד מפריע לי שהשופטים לא מתערבים ומנסים למנוע את זה. זה התפקיד שלהם להגן על השחקנים.

מנגד, פול למברט המאמן של אסטון וילה ניסה להתגונן נגד ההאשמות של מויס: "אסטון וילה היא קבוצה צעירה ולוחמת, אבל לא פיסית. הצעירים משחקים עם הרבה התלהבות, אבל אני לא חושב שאנחנו הקבוצה הכי אגרסיבית בעולם".

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. AP
יצא להגנתו של ינוזאי. מויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully