וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרו מועמדותיהם של ג'רבי ושטילוב לספורטאי השנה

השניים אושרו בישיבת ההנהלה של הוועד האולימפי. כרמי יפנה למשרד הספורט ולטוטו למנוע החלטות מהותיות ארוכות טווח

הנהלת הוועד האולימפי בישראל הסמיכה הערב (ראשון) בישיבתה את יושב הראש יגאל כרמי לפנות למשרד הספורט ולמועצה להסדר ההימורים בספורט על מנת למנוע קבלת החלטות מהותיות ארוכות טווח בטוטו משום שכיום אין לספורט הישראלי נציגות במועצת ההימורים. לטענת הוועד, "המצב נראה כבלתי נסבל ודורש תיקון מיידי".

כמו כן, אישרה הנהלת הוועד האולימפי את בחירתם של הג'ודאית אלופת העולם ירדן ג'רבי ואת המתעמל אלוף אירופה אלכס שטילוב לספורטאי השנה של ישראל לשנת 2013. כל אחד מהם יקבל מהוועד האולימפי מענק מיוחד של 40 אלף שקל. שני הרשקו, מאמנה של ג'רבי ומאמן נבחרת הנשים של ישראל, נבחר כמאמן השנה והוא יקבל מענק בגובה 20 אלף שקל.

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
תקבל את התואר בסוף החודש. ירדן ג'רבי/יוסי ציפקיס

כספורטאי השנה הצעירים יוכתרו הגולשת האילתית הדר הלר, אלופת אירופה ומדליסטית הכסף באליפות העולם לנוער, והשחיין מרק חינאווי, שזכה בשתי מדליות זהב במשחקים האולימפיים האירופאיים לנוער שהיו בקיץ האחרון בהולנד. כל אחד מהם יקבל מענק מיוחד של חמשת אלפים שקל. ערב הכתרת ספורטאי השנה הנערך בפעם ה-65 יתקיים ב-29 בדצמבר בבית ציוני אמריקה בתל אביב וישודר בערוץ הספורט.

הערב אישרה הנהלת הוועד האולימפי את התקציב לשנת 2014 העומד על כ-14 מיליון שקל בדומה לתקציב של השנה הקודמת. הנהלת הוועד האולימפי אישרה גם את הרכב משלחת ישראל למשחקי החורף שיפתחו ב-7 בפברואר בסוצ'י: אלכסיי ביצ'נקו ייצג את ישראל בהחלקה אומנותית. בזוגות יופיעו אנדראה דוידוביץ' ויבגני קרסנופולסקי. בהחלקה מהירה יופיע ולדיסלב ביקנוב ובסקי אלפיני וירג'יל ואן דה פוט. ראש המשלחת הוא ולדימיר שקלאר והמנהל המקצועי בוריס חייט.

בישיבה הדגיש אלכס גלעדי בהקשר למשלחת ישראל לסוצ'י: "ישראל שולחת משלחת למשחקי החורף בהתאם למחוייבות של ישראל לאמנה האולימפית הבינלאומית. ספורטאי החורף של ישראל מתאמנים בחו"ל משום ששם נמצאים טובי המאמנים ויש להם שם את התנאים הטובים ביותר שאפשר להשיג באותה מדינה. השאיפה היא למצוינות גם אישית, ולא רק עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully