וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבו שביעי, השליחים סיימו במקום התשיעי

בריכות קצרות: נבו היה רחוק ממדליה ב-100 מעורב עם 53.40 שניות. ב-4X50 ישראל סיימה אחרונה. ברנע אחרון ב-100 גב

היום האחרון של אליפות אירופה בבריכות קצרות בדנמרק הסתיים היום (ראשון) עם טעם מעט חמוץ אחרי שגל נבו וגיא ברנע לא הצליחו לנצל את הופעותיהם בגמרים כדי לספק מדליה נוספת למשלחת הישראלית.

גל נבו שחיין ישראלי. קובי אליהו
השחיין היחיד שהגיע לכל הגמרים של משחי המעורב. גל נבו/קובי אליהו

הראשון שנכנס הערב לבריכה הוא גל נבו, שכבר קטף בסוף השבוע מדליית כסף מצוינת במשחה ל-400 מעורב. הפעם הלך לו קצת פחות טוב ב-100 מעורב אישי כשהוא סיים במקום השביעי עם זמן של 53.40 שניות. את המשחה ניצח הרוסי המהיר ולדימיר מורוזוב עם 51.20 כשחברו לנבחרת סרגיי פסיקוב הגיע שני עם 52.23 שניות ושלישי היה האיטלקי סטפנו פיזמיגליו עם 52.81 שניות. ברנע, אגב, הוא השחיין היחיד בתחרות שהצליח לעלות לגמר כל משחי המעורב.

אחריו עלה לגמר נוסף גיא ברנע שהצטיין השבוע במשחי הגב שבהם הוא השתתף, אבל זה לא עזר לו ב-100 מטר גב כשהוא סיים במקום העשירי והאחרון עם זמן של 51.76 שניות.

בהמשך הערב הופיעה רביעיית השליחים הישראלית ב-4X50 שקבעה הבוקר שיא ישראלי עם 1:27.97 דקה, אבל במשחה הגמר הרביעייה שכוללת את יהב שחף, ברנע, יעקב טומרקין ודוד גמבורג הייתה מעט יותר איטית וסיימה בזמן של 1:28.59 דקה. רוסיה סיימה עם מדליית הזהב, איטליה עם הכסף ובלגיה עם הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully