וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "מילאן זה לא רק באלוטלי וקאקה"

ברומא מתכוננים לקרב מול מילאן (ב', 21:45, ספ' 1), טוטי צפוי לחזור להרכב. אל שעראווי יחמיץ את המשחק אצל הרוסונרי

קשה להאמין שמישהו חשב שאחרי כמעט סיבוב שלם מילאן לא תופיע בחלק העליון של הטבלה, אבל הרוסונרי שנראים רע מאוד בליגה יתייצבו לעוד מבחן חשוב מבחינתם מחר מול רומא (שני, 21:45, ספורט 1 ו-1HD) כשהם במקום ה-12 בטבלה. הג'אלורוסי סבלו מדעיכה מסוימת בשבועות האחרונים, אבל חזרו לנצח במחזור האחרון את פיורנטינה וניצחון שלהם יעזור להם להדביק את יובנטוס המוליכה.

שחקן מילאן, מריו באלוטלי. GettyImages
בארבעת המשחקים האחרונים הם לא הפסידו. באלוטלי/GettyImages

לקראת המשחק המסקרן, מילאן שהתבשרה שהיא הקבוצה האיטלקית היחידה ששרדה בליגת האלופות, מקווה לשפר עמדות גם בליגה. ובכל זאת צריך להזכיר שהשחקנים של מסימיליאנו אלגרי לא הפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים בליגה, וגם זה משהו בהתחשב במצב הקשה שממנו סובלת הקבוצה, אבל שלושה מהם הסתיימו בתיקו.

"אנחנו צריכים להיות ב-100 אחוז מנטליות במשחק הזה", הבהיר דניאלה בונרה. "כשאנחנו לא סופגים שער, זה קשה שאנחנו מסיימים בתיקו". מי שיחמיץ את המשחק מבחינתה של מילאן הוא סטפן אל שעראווי שייעדר בשלושת המשחקים הקרובים בגלל פציעה ברגלו.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג שער. רויטרס
חוזר לעניינים, תודו שהתגעגעתם. פרנצ'סקו טוטי/רויטרס

מנגד, ברומא מתכוננים לחזרתו של פרנצ'סקו טוטי שצפוי לשוב להרכב. החלוץ הוותיק נכנס כמחליף בניצחון על פיורנטינה אחרי שחזר לפעילות לראשונה מאז אוקטובר. המשמעות היא שאדם ליאיץ' עשוי להתחיל את המשחק על הספסל. גם מרקו בוריילו שפצוע בקרסול והקשר מיראלם פיאניץ' שמורחק יחסרו לרומא, הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה ב-15 משחקים.

"כולנו יודעים שבאלוטלי וקאקה הם שחקנים נהדרים", אמר רודי גרסיה במסיבת העיתונאים. "מריו יכול להבקיע בכל משחק וקאקה, אני אוהב אותו מאוד מכיוון שהוא שחקן שלם. אנחנו צריכים לעשות את הכול כדי להבטיח שאנחנו לא משאירים להם מרחקים, אבל מילאן זה לא רק שניהם. אנחנו יודעים שלשחק בבית של מילאן זה קשה, אבל נעשה את מה שאנחנו עושים תמיד: נגיע כדי לנצח. זה יהיה קשה אבל זו המשימה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully