וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרנקפורט הדהימה את לברקוזן עם 0:1 בחוץ

מרקו רוס כבש מול סגנית המוליכה (61), והפער מבאיירן בפסגה נותר שבע נקודות. שאלקה שישית אחרי 0:2 על פרייבורג

באיירן מינכן כבר הבטיחה את אליפות החורף בגרמניה ויצאה לאליפות העולם לקבוצות במרוקו כשהיא עם שבע נקודות יתרון בפסגה. לברקוזן יכלה להקטין את הפער בחזרה לארבע נקודות אך הופתעה בביתה עם הפסד 1:0 פרנקפורט. שאלקה עלתה למקום השישי עם 0:2 ביתי על פרייבורג.

שחקני פרנקפורט חוגגים עם מרקו רוס. GettyImages
ההפתעה של המחזור. שחקני פרנקפורט חוגגים על חשבון לברקוזן/GettyImages

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:0

אחרי שבאיירן מינכן השיגה אתמול (שבת) עוד ניצחון והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות, עיני כולם היו נשואות לביי ארינה, שם שיחקה לברקוזן בתקווה לצמק את הפער מהאלופה, אך ספגה הפסד ביתי ראשון העונה דווקא מול קבוצת התחתית של פרנקפורט. אחרי 61 דקות מאופסות שבהן המארחים מנסים לכבוש את שער הניצחון, דווקא האורחים עשו זאת עם שער של מרקו רוס הקשר האחורי שקיבל כדור מסבסטיאן יונג והדהים את הקהל המקומי עם שער ניצחון. כאמור, זה היה הפסד הביתי הראשון העונה של לברקוזן ששמטה עד המשחק הזה רק שתי נקודות בשמונה משחקים באצטדיונה. האורחים מצידם פתחו פער של שלוש נקודות מהקו האדום עם ניצחונם הראשון אחרי תשעה משחקי ליגה רצופים שבהם הם לא מצליחים להשיג שלוש נקודות.

סימון רולפס שחקן לברקוזן מאוכזב (מימין), לצד יאן רוזנטל שחקן פרנקפורט. GettyImages
הרימו ידיים במאבק האליפות? סימון רולפס מלברקוזן מאוכזב/GettyImages

שאלקה - פרייבורג 0:2

אחרי שעלתה לשמינית גמר ליגת האלופות, שאלקה חזרה לנצח גם בליגה והתקדמה למקום השישי. פרייבורג החלשה, שתקועה במקום ה-16 המוליך למבחנים, החזיקה מעמד 44 דקות עד שניקולאס הולפר כבש שער עצמי ברגע קריטי אחרי קרן של ג'פרסון פרפאן והוריד אותה לפיגור במחצית. בדקה ה-67 הוכשל מקס מאייר הצעיר בקצה הרחבה (ספק מחוצה לה) ופרפאן המשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו, דייק מהנקודה הלבנה וסגר עניין.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה. GettyImages
חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. ג'פרסון פרפאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully