וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל ספרדי: ניצחון היסטורי לברצלונה, ריאל הביסה

בארסה הוציאה עצבים על ויאדוליד עם 50:109, התבוסה הגדולה בתולדות הליגה. 59:82 ליריבת הצהובים על אוברדוירו

ריאל מדריד כבר מתחילה לחמם מנועים לקראת הטופ 16, שם תפגוש בין היתר את מכבי תל אביב, כפי שהובטח בסוף השבוע האחרון. הספרדים, אם תהיתם, ממשיכים בשלהם ורשמו היום (ראשון) חגיגה נוספת ועוד תבוסה לאוסף עם 56:76 ביתי קליל על אוברדוירו. הבלאנקוס שמרו על מאזן מושלם ועלו ל-0:10 בליגה הספרדית, כשבחמישה ניצחונות הם ניצחו במעל 20 נקודות ופעמיים בלבד בהפרש חד ספרתי.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
מכבי תל אביב, את מוכנה לזה? מירוטיץ'/מגד גוזני

סרחיו יול היה הצלף התורן שהתעלה עבור פבלו לאסו, כשרשם 21 נקודות. הקפטן הוותיק פליפה רייס הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים, טרמל דארדן וניקולה מירוטיץ', שהאפשרות שיעזוב לשיקאגו בולס בתום העונה הולכת ומתחזקת על כמה דיווחים, הוסיפו 10 כל אחד. רודי פרננדס קלע 9 משלו.

מי שהוציאה עצבים אחרי תקופה רעה היא ברצלונה, שאחרי שני הפסדים בליגה וביורוליג שהכניסו אותה לסחרור פשוט התעללה בויאדוליד בפלאו בלאוגרנה והביסה אותה 50:109 (!). מדובר בניצחון הכי גדול אי פעם בליגה הספרדית. בארסה גם שברה את שיא נקודות המדד בליגה, עם 178 לעומת השיא שהחזיק עד כה ועמד על 167. בארסה השיגה ניצחון שביעי בליגה. אנטה טומיץ' וארזם לורבק, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה, בלטו עם 17 נקודות כל אחד. חואן קרלוס נבארו תרם 15 משלו ואפילו ג'ייקוב פולן השתתף בחגיגה עם 11 נקודות.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה כדורסל. GettyImages
ככה מוציאים עצבים. נבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully