וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תצרף חלוץ, "עוד נקודות היו משקפות את הסיבוב"

15.12.2013 / 10:02

הקבוצה לא הפסידה במשחקיה הביתיים, אך מאוכזבת מהמיקום בחלק התחתון של הטבלה. סירושטן: "בסיבוב השני נלחץ חזק"

מ.ס.אשדוד רשמה לעצמה אמש (שבת) הישג מחמיא, כאשר סיימה סיבוב שלם ללא הפסד ביתי ובסך הכול צברה 15 נקודות מתוך 21 אפשריות, עם ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. אשדוד סיימה בתיקו 0:0 נגד הפועל עכו, במשחק שנערך בתנאי מזג אוויר לא קלים ולא התעלה לרמה גבוהה, כאשר האירועים הבולטים בו היו שתי הפסקות חשמל, אחת לפני שריקת הפתיחה והשנייה בדקה ה-38 של המחצית הראשונה. באשדוד מרגישים אכזבה גדולה עם סיום הסיבוב הראשון, גם מהעובדה שהקבוצה נמצאת בחלק התחתון של הטבלה ובעיקר ממאזן החוץ הדל בו הושגה נקודה בודדת משישה משחקים.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ייאלץ להסתדר בלי גדי קינדה מול בני יהודה. קלינגר/ברני ארדוב

אחת הבעיות של המאמן ניר קלינגר בשבועות האחרונים, היא מכת הרחקות של שחקניו. אמש נאלץ המאמן להסתדר ללא ישראל ראש שספג כרטיס אדום בשבוע שעבר וגם בשבוע הבא ייאלץ קלינגר להסתדר ללא אחד משחקני ההרכב הקבועים שלו, גדי קינדה, שיעדר מהמשחק הקרוב נגד בני יהודה בשל צבירת כרטיסים צהובים. בצוות המקצועי יש כוונה לצרף לפחות חלוץ אחד נוסף לסגל, בחלון ההעברות של חודש ינואר ובשבועות הקרובים יוגברו המאמצים למצוא אחד כזה.

הקשר מיקי סירושטן שפתח בעמדת הבלם, נשאל לגבי תנאי מזג האוויר הסוער במשחק נגד עכו ואמר: "זה היה קצת יותר מסוכן והיינו צריכים לקחת פחות סיכונים אבל אפשר היה לשחק כדורגל. לא הנענו מספיק את הכדור במיוחד במחצית השנייה והתיקו שיקף את המשחק".

הבלם הצעיר נשאל על יכולתה של הקבוצה בסיכום הסיבוב הראשון והשיב: "חמש-שש נקודות נוספות היו משקפות יותר את המצב שלנו אבל בסיבוב השני נלחץ קצת יותר חזק. אנחנו רוצים בסיבוב השני לסיים כמה שיותר גבוה ולהשיג הרבה יותר נקודות ממה שהשגנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully