וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "כשבית"ר מגיעה, סכנין מתעוררת לחיים"

15.12.2013 / 12:19

הירושלמים ערכו אימון לקראת המשחק בדוחא, הקשר הצדיק את דחייתו: "זה היה הדבר הנכון לעשות. זה עשה לנו טוב". רוני לוי: "קשה מאוד לנצח שם". קפילוטו תורגל כקשר אחורי, התלבטות בין סלליך לז'ונס. גאידמק העיד על הסדר מכירת הקבוצה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שלישי. אחרי ההודעה על דחיית המשחק, שהתקבלה ביום שישי, בבית"ר ערכו היום (ראשון) אימון בו התייחסו להכנה שנפגעה בעקבות הסופה. ברק משה עדיין תקוע בביתו שבשכונת פסגת זאב בעיר ושוב לא הגיע לאימון.

רוני לוי המשיך לתרגל את ההרכב עליו עבד בשבוע האחרון. טל כחילה צפוי לפתוח, כאשר ניסו קפילוטו ישולב בקישור האחורי כמעין בלם שלישי. לפניו ישחקו אופיר קריאף ושי חדד, כאשר בחלק הקדמי מובטח מקומם של אבירם ברוכיאן ואיציק כהן. המאמן מתלבט לגבי עמדת אחת בלבד, בין סינטאיהו סלליך לבריאן ז'ונס בקישור.

כתבת וואלה! חדשות מור שמעוני מוסיפה, כי ארקדי גאידמק מסר עדות בפני צוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון בתיק של אלי טביב, והעיד על הסדר מכירת בית"ר ירושלים.


"לקח כמעט שמונה שעות להגיע לאימון מסכם, זה ספורטיבי?"

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים עם אייס קרים. יוסי ציפקיס
סכנין מתעוררת לחיים כשבית"ר מגיעה". ברוכיאן/יוסי ציפקיס

אבירם ברוכיאן אמר לגבי ההכנות למשחק: "דחיית המשחק עשתה לנו טוב, קיבלנו עוד אימונים עם המאמן החדש והבנו יותר טוב מה הוא רוצה. גם התגבשנו. היה לא נעים להגיע למרכז, כי גם ברכבת נתקענו ארבע שעות לפחות. זו לא הייתה הכנה אופטימלית, לדחות את המשחק היה הדבר הנכון לעשות. זה טוב לשני הצדדים. אנחנו מוכנים למשחק ורוצים ליישם את מה שהמאמן רוצה. ידוע שכשאנחנו באים סכנין מתעוררת לחיים, אנחנו מודעים לזה ומתכוננים כמו שצריך. נכון שסכנין טובה מאוד העונה, אבל כשיש מוטיבציה גבוהה הכל הופך תלוי ביכולת אישית. מי שתרצה יותר, תנצח".

מאמן בית"ר רוני לוי אמר לקראת המשחק: "סכנין קבוצה חזקה מאוד, אבל גם בית"ר קבוצה עם מסורת. אנחנו רוצים לעשות את המקסימום. מה שקבעו בהתאחדות מקובל עליי, היו לנו הרבה קשיים בכל הקשור לאימונים. אני בסדר עם ההחלטה".

לגבי העובדה שכבשו רק שער אחד בששת משחקי החוץ האחרונים בסכנין אמר לוי: "זה מגרש קשה מאוד, זה משחק עוד יותר קשה כי הם במומנטום טוב. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה וגם שנבקיע שערים. לא יודע אם נקודה או שלוש יספקו אותי, תמיד אני שואף לנצח ורוצה להראות את היכולת הכי טובה שאפשר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"גם לנו יש מסורת". רוני לוי/יוסי ציפקיס

בבית"ר אמרו אמש כי "גם אם יכולנו להתנהל טוב יותר, לא היה ערך ספורטיבי למשחק וללא הקהל שלנו. איבדו כאן את כל המהות של הכדורגל והמשחק רק בשביל לעשות פרינציפ ואלמלא המשטרה ברור לנו שהיה בלגן גדול וכפי שאלי טביב הבהיר לרותם קמר, לא היינו מופיעים למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully