וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה: גמר הגביע וחצאי הגמר ייערכו בהיכל נוקיה

15.12.2013 / 12:15

אחרי שהגמר סל כבר הועבר אשתקד לחיפה, מכבי תל אביב שוב תיהנה מיתרון ביתיות בשני השלבים המכריעים של המפעל אם תעפיל לשם. מהאיגוד נמסר: "ההחלטה תישקל מחדש עם פתיחת אולמות גדולים נוספים"

הנהלת איגוד הכדורסל קבעה היום (ראשון) שמשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לעונת 2013/14 ייערכו גם העונה בהיכל נוקיה. כמו כן קבעה הנהלת האיגוד שמשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים שוב ישוחקו בבית מכבי בראשון לציון. הבחירה נערכה במהלך ישיבת האיגוד, וכעת תתכנס האסיפה הכללית של האיגוד שאמורה לאשר הוספת שמונה חברות הנהלה לאיגוד, על מנת שיעמוד בדרישות של משרד הספורט.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "ההחלטה לקיים את המשחקים בהיכל נוקיה הגיעה אחרי שבדיון הועלתה הערכה כי אולם הקטן מעשרת אלפים מקומות ישיבה, לא יוכל להכיל את כל האוהדים שירצו להגיע למשחקי חצי הגמר בו ישתתפו ארבע קבוצות וייתכן שגם את אלו של משחק הגמר. ההחלטה היא לעונה זו בלבד ובעתיד עם פתיחת אולמות גדולים אחרים תישקל ההחלטה מחדש".

שמעון מזרחי, הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
הגביע שוב יונף ביד אליהו. שמעון מזרחי/קובי אליהו

משחקי ההכרעה בגביע המדינה ייערכו השנה בפברואר, כשקבוצות ליגת העל נכנסו לפעולה כבר בסיבוב המוקדם שנערך באוקטובר. משחקי שמינית הגמר יתקיימו כבר בשבוע הבא, כשבמוקד יעמדו המשחקים בין הפועל אילת למכבי חיפה, עירוני נס ציונה להפועל תל אביב, בני הרצליה להפועל חולון, ומכבי תל אביב למכבי אשדוד.

כזכור, בניגוד לשנים האחרונות הכרעת ליגת העל עברה העונה ממתכונת של משחק אחד לשני משחקים, כשאת המשחק הראשון תארח הקבוצה שתסיים במקום הנמוך יותר, ומשחק הגומלין ישוחק ב-12 ביוני, וההפרש המצטבר בשניהם יכריע את זהות האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully