וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "הלוואי שתהיה לי חצי מהיכולת של בוסקטס"

הישראלי לא נרגע מהחוויה בברצלונה: "עד היום ראיתי אותם רק בטלוויזיה". לנון יצא להגנתו: "הוא לא מדאיג אותי, הוא עוד ילמד"

ניר ביטון עדיין לא נרגע מהחוויה בקאמפ נואו, שהייתה טראומטית ומרגשת גם יחד עבורו. הישראלי פתח בהרכב של סלטיק וחטף יחד איתה תבוסת 6:1 מול ברצלונה במשחק האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, ובראיון היום (ראשון) בסקוטלנד הוא מספר על ההתרגשות שחש באותו ערב.

"כל מה שראיתי עד היום מצ'אבי ובוסקטס היה רק בטלוויזיה, אבל כשאתה ממש נמצא איתם באותו מגרש אתה מבין עד כמה טובים הם. כל כך קשה להתמודד מולם, הקצב הוא אחר לגמרי ממה שהתרגלתי", אמר הישראלי, ואף התייחס לסרחיו בוסקטס, אליו הושווה עם הגיעו לסלטיק. "הלוואי והיו לי 50% מהיכולות שלו".

שחקן סלטיק ניר ביטון מאוכזב. Denis Doyle, GettyImages
טבילת אש בקאמפ נואו. ניר ביטון/GettyImages, Denis Doyle

בהמשך, סיפר ביטון על תהליך ההתאקלמות שלו בסקוטלנד. "אני עדיין מנסה להתרגל וללמוד את הכדורגל כאן, אני לא ממש רגיל לזה. למרות זאת, אני מאמין שאהיה הרבה יותר טוב. אני מוכן מבחינה מנטאלית".

גם מנג'ר סלטיק ניל לנון הגן על קשרו, וניסה לעודד אותו בעקבות התבוסה הקשה בברצלונה. "עבור שחקנים צעירים ובמיוחד בשביל בחור כמו ניר, אפשר בהחלט ללמוד משהו ממשחק כזה ולא רק לחשוב 'אני לא מספיק טוב, לא שיחקתי כמו שצריך". הוא ישחזר את המשחק הזה, יסתכל מה הוא ביצע נכון ומה לא נכון, ויקבל מזה השראה. הוא חייב לקחת מזה משהו. הוא בהחלט התקשה להתמודד עם הקצב ועם המהירות, אבל כך גם הרבה שחקנים אחרים אצלנו. הוא לא הדאגה שלנו בעקבות המשחק הזה. דווקא הוותיקים הדאיגו אותי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully