וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "למועדון גדול אסור להתרכז יותר מדי בדרבים"

15.12.2013 / 10:26

מאמן מכבי תל אביב במסע"ת: "רוצים לשמח את האוהדים, אבל להיסטוריה נכנסים עם הישגים בליגה ובאירופה, כמו שעשינו מול בורדו". קרלוס גרסיה: "הדרבי תמיד שונה, זה לא משנה מה היה לפני כן"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יממה לפני הדרבי התל אביבי הראשון של העונה, ערך הבוקר (ראשון) מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה מסיבת עיתונאים לקראת הקרב העירוני הראשון שלו כמאמן הצהובים. הפורטוגלי התייחס למצב ההכנות של קבוצתו בעקבות תנאי מזג האוויר בימים האחרונים, למצב המנטלי אחרי ההעפלה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית ביום חמישי וליוקרה העירונית שמונחת על הכף.

"זה לא היה קל, לא רק בשבילנו", אמר סוזה. "היריבה שלנו קיבלה הרבה יותר זמן להתאמן, אבל סבלה מאותם תנאים להתאמן בהם. אני לא אוהב להתאמן על מגרשים כאלה, אבל זה אחד המצבים שצריך להתמודד איתם. מאז שהייתי בן 17 והפכתי לכדורגלן מקצועני עברתי הרבה משחקי דרבי, ואני יודע את החשיבות שלהם, במיוחד בשביל האוהדים, וגם בשביל השחקנים, המאמן וכל האנשים שמעורבים, ובמיוחד כאן כי מהיום הראשון שלי פה זה מה שאני שומע".

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
"מהיום הראשון שלי פה אני שומע על הדרבי". פאולו סוזה/קובי אליהו

"אני חושב שכדי שמועדון יהיה גדול יותר, אסור לו להתרכז יותר מדי בדרבים", הבהיר סוזה. "אנחנו רוצים לשמח את האוהדים במשחק הזה, אבל את ההיסטוריה עושים עם תארים בליגה, ובמשחקים כמו שהיו לנו ביום חמישי מול בורדו, כשעלינו לשלב הבא בליגה האירופית, בטח עם 11 נקודות. זו היסטוריה".

לגבי יריבתו מחר אמר סוזה: "בשנה שעברה הם ניצחו את הדרבי הראשון, וזה משהו שאנחנו רוצים לשנות. בנוסף, מבחינה סטטיסטית קבוצות שמשחקות באירופה מנצחות אחוז נמוך של משחקים בליגה לאחר מכן, והפועל לא פתחו את הליגה טוב וחשוב להם לשנות את המצב הזה כדי להציל את העונה שלהם, אבל לנו יש מוטיבציה גבוהה כמו תמיד".

הבלם קרלוס גרסיה התייחס לתנאי מזג האוויר ולאסטרטגיה שיש לנקוט: "העיקרון בתנאים כאלה הוא לשחק כמה שיותר בטוח. עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק הזה, אני לא רוצה לחשוב מה היה בעונה שעברה, זו ליגה חדשה עם קבוצות חדשות. מה שהיה בעונה שעברה לא קשור למה שקורה העונה".

על ההתקפה המסוכנת של האדומים אמר גרסיה ועל העובדה שמכבי תל אביב נחשבת לפייבוריטית אמר גרסיה: "זה לא משנה. כל מי שיגיע למצב אחד על אחד מולי יכול להבקיע, יש להם שחקנים טובים מאוד, הם מוכשרים בהתקפה ובהגנה. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים מולם. הדרבי הוא תמיד משחק אחר, זה לא משנה מה קרה לפני כן או אחר כך, זה תמיד שונה. אנחנו לא מרגישים פייבוריטים, אנחנו יודעים מה לעשות כדי לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. יוסי ציפקיס
"לא רואים את עצמנו כפייבוריטים". גרסיה/יוסי ציפקיס

לקראת סיום האימון הגיעו כ-20 מאוהדי הקבוצה וביקשו להיכנס לאימון, שהיה סגור לתקשורת ולקהל. לאחר שהמתינו מספר דקות הורשו בסופו של דבר האוהדים להיכנס פנימה ועודדו את השחקנים לקראת הדרבי.

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה, ברק יצחקי, קרלוס גרסיה, עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
לא נראים לחוצים. הצהובים הבוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully