וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מדווחים: מויס מתכנן מהפכה בסגל יונייטד

בממלכה טוענים כי המנג'ר המושמץ ישקול מחדש את מעמדם של יאנג, נאני, ולנסיה ואנדרסון. בארקלי, מטווידי וסטרוטמן מועמדים

15 מחזורים, 6 ניצחונות, 5 הפסדים, 22 נקודות. פתיחת העונה האיומה של מנצ'סטר יונייטד מדליקה נורות אדומות גם אצל המנג'ר המושמץ דייויד מויס, שעל פי דיווחים התחיל לחשוב על מהפכה של ממש בסגל של השדים האדומים. הסקוטי מאוכזב מכמה וכמה שחקנים בסגל הנוכחי, ועל פי ה"דיילי מייל" ישקול לקראת חלון ההעברות בינואר את מעמדם של אשלי יאנג, נאני, אנטוניו ולנסיה ואנדרסון. גם ריו פרדיננד ופטריס אברה, שיסיימו חוזים בסיום העונה הקרובה, לא צפויים לקבל הצעה להארכת החוזה שלהם, אם זה תלוי במויס.

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. AP
הגיע הזמן להכניס את היד לכיס? מויס/AP

גם הטבלואידים בממלכה כבר מדווחים על שינויים אפשריים בינואר. "דיילי סטאר" מדווח הבוקר (ראשון) כי יונייטד מביעה עניין רב בקשר הצעיר והכישרוני של אברטון, רוס בארקלי. גם מנצ'סטר סיטי רוצה לגנוב את בארקלי לטופיז, ונכנסה לאחרונה למירוץ אחריו. על פי הדיווח, יונייטד אף עשויה להשאיל את טום קלברלי לטופיז כדי לפתות אותה.

ב"אקספרס" מזכירים שני שמות נוספים שעשויים לנחות באולד טראפורד ולחזק את הקישור בינואר: בלייס מטווידי מפריס סן ז'רמן וקווין סטרוטמן מרומא. על פי הדיווח, מויס מוכן "לשפוך כסף" על מנת להנחית את אחד מהשניים כשלמטווידי הוא יקצה 7 מיליון ליש"ט ואילו לסטרוטמן 20 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully