וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרדה אוהב לשחק נגד הפועל חיפה. קיבלנו שחקן חדש"

15.12.2013 / 8:23

במכבי פ"ת נדהמים מהמספרים של הקשר מול האדומים. בלם אוסטרלי מועמד במקום ג'וקיץ'. משכורות אוקטובר יחולקו השבוע?

one

למכבי פתח תקוה יש בעונות האחרונות מתכון אחד מנצח מול הפועל חיפה: דני פרדה. המשחק האחרון בין שתי הקבוצות, ההוא מאירועי המושבה במרץ 2012, הוכרע בזכות שער ניצחון נהדר של הקשר בתוספת הזמן. במשחק הראשון בין הקבוצות באותה עונה, בחודש אוגוסט 2011, פרדה הוביל את הקבוצה שלו לניצחון 1:2 בזכות שער מוקדם. אתמול (שבת) הוא הציל את הקבוצה בפעם שלישית מול הפועל חיפה, בזכות שער שלישי מולה בארבעה מפגשים שקבע 1:1 דרמטי בסיום. השחקן, שאמור להינשא בקרוב, היה מיועד לשחרור בחודש ינואר. כעת מקווים במועדון שפרדה ייצא לדרך חדשה. "פרדה אוהב לשחק נגד הפועל חיפה ופשוט מדהים מה שהוא עושה מולה בשנים האחרונות לעומת כמות השערים שהוא כובש בעונה. אבל מה שחשוב זה שהוא חזר אתמול וקיבלנו שחקן חדש. עכשיו חשוב שתהיה לזה המשכיות".

שחקן מכבי פתח תקוה דני פרדה חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
עכשיו מחכים במושבה להמשכיות. פרדה חוגג/ברני ארדוב

"זה היה גול דרמטי מאוד, הגיע לנו השוויון הזה, אחרי כל כך הרבה זמן שרק מפסידים הצלחנו לעצור את כדור השלג הזה, ועוצרים את זה בדרך כלל בתיקו", אמר נאור פסר, שחזר בשבועיים האחרונים להרכב. "השער הזה נותן לנו פוש, אדרנלין. במחצית הראשונה אין לי הסבר לזה, אבל לא הופענו למשחק. בחצי השעה האחרונה היינו יותר טובים והגיע לנו השוויון. יש סיכוי להישאר בליגה, אין ספק, הליגה עוד ארוכה. אנחנו משלמים על פתיחת העונה הגרועה. מקווה שבעזרת השם, ובעזרת חיזוק, נישאר בליגה. אני לא יכול לדבר על ייטב או על סיני, אבל יש שינוי. בשבוע שעבר לא הגיע לנו להפסיד. עם הניצחון הראשון, אני מקווה שנהפוך לקבוצה חזקה שקשה לשחק נגדה". על ייטב לוזון,שהתפרק לאחר הגול בסיום, נאמר: "ייטב בחור שקט, אבל בכל מה שנוגע לקבוצה הוא מאוד אמוציונאלי. אין בזה שום דבר רע. השער הזה היה מאוד חשוב לביטחון של השחקנים ולהמשך".

ומה לגבי ינואר? בפתח תקוה שחרורו השבוע את הבלם הסלובני בויאן ג'וקיץ' והודיעו גם ליוסי אופיר לחפש קבוצה. עוד שחקן אחד לפחות ישוחרר עד ינואר. עדיין לא הוחלט מי הוא יהיה, אבל במועדון מצפים לשיפור ביכולת של אלרואי כהן שלא התלבש אתמול וויקטור מרעי. הבלם האוסטרלי ליובו מיליסביץ' (32, 1.93), שסיים חוזה בפרת גלורי האוסטרלית, הוא אחד המועמדים להחליף את ג'וקיץ', אבל לוזון יתחיל לטפל בנושא הזה רק בימים הקרובים. בפתח תקוה יחפשו גם שוער, כששמם של ברק לוי ודני עמוס עלו, אם כי לא בטוח שירצו להגיע. משה לוגסי, שמבוקש ביותר ממחצית קבוצות ליגת העל, מועמד גם הוא.

משכורות חודש אוקטובר טרם חולקו לשחקנים. במועדון טוענים כי המשכורות יחולקו כבר בתחילת השבוע הנוכחי. היום תערוך הקבוצה אימון ערב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully