וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון: "התפרקתי, סוף סוף חגגתי שער כמאמן"

14.12.2013 / 21:42

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את ה-1:1 עם הפועל חיפה: "תיקו הוא מקפצה טובה". טרטצקי: "במקום לכבוש את השני, חטפנו"

one

אחרי שני משחקים בהם לא הצליח לרשום ולו נקודה בקבוצתו החדשה, חגג הערב (שבת) ייטב לוזון את ה-1:1 הדרמטי של קבוצתו מול הפועל חיפה. פתח תקוה פיגרה לאורך מרבית המחצית השנייה, אבל נהנתה משער עמוק בתוך תוספת הזמן של דני פרדה שהעניק נקודת בכורה למאמן, ואולי חשוב מכך, נקודה קריטית לקבוצה המדורגת מתחת לקו האדום.

מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון. ברני ארדוב
התפרק משמחה. לוזון/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון, חגג את נקודת הבכורה בקבוצתו החדשה ואמר: "אחרי התקופה הקשה הזאת ושער בדקה ה-94 אי אפשר שלא להיות מרוצה, על אחת כמה וכמה שזה לאחר רצף הפסדים. לא תמיד אחרי תקופה כזאת אפשר להשיג ניצחון שישבור את הרצף. תיקו הוא מקפצה טובה לקראת המחזור הבא. אנחנו עדיין מתחת לקו האדום, אך יש עוד סיבוב שלם".

כשנשאל על החגיגות שלו אחרי השער של דני פרדה, אמר לוזון: "כן זאת התפרקות. סוף סוף חגגתי גול בתקופתי כמאמן. גם כשאימנתי בנוער אחרי כל גול הייתה חגיגה. אני מקווה שבשבועות הבאים נראה עוד כאלה. כמובן שלא היו לי מחשבות חיוביות כשהיינו בפיגור בתוספת הזמן, אבל אני מטבעי אופטימי. הרגשתי את הקבוצה, הרגשתי שזה הולך לכיוון שלנו ובגלל זה גם צעקתי כל הזמן לשחקנים שימשיכו להאמין כי השער יבוא. לשמחתי זה באמת קרה. יש כאן חבר'ה טובים ואין שום בעיה מבחינה חברתית. צריך פשוט לעשות את הניצחון הראשון ואיתו נמשיך קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי פתח תקוה דני פרדה חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
שער שיחזיר אותם לעניינים? פרדה/ברני ארדוב

עוזר מאמן הפועל חיפה, אייל טרטצקי, שאף עמד על הקווים מאחר ושלומי דורה הורחק אל היציע, היה מאוכזב כצפוי ואמר: "אני חושב ששיחקנו טוב עד הדקה ה-90. במקום לתת את השער השני בדקה השמונים ומשהו חטפנו בצד השני. אם אתה לא מבקיע, אתה סופג. זה לא משפט שאני המצאתי. חבל אבל ממשיכים הלאה".

כשנשאל מדוע לא הצליחה קבוצתו לשמור על היתרון אמר טרטצקי: "מהצד זה קל להגיד שלא היינו צריכים ללכת אחורה, אבל השחקנים מרגישים דברים אחרים במגרש ועשו הכל כדי לשמור על התוצאה. אני חושב שהשער היה באוויר רק בתוספת הזמן. באנו למשחק חוץ אחרי ארבעה הפסדים, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, הובלנו 0:1 ונפלנו לצערי בחצי דקה האחרונה. הייתה לנו מחצית ראשונה ממש טובה, גם במחצית השנייה היינו עדיפים ואני מאמין שבסופו של דבר יצאנו מהתקופה הרעה".

אייל טרטצקי עוזר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ממשיכים הלאה. טרטצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully