וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם: "מכוונים לשנה לא פחות מוצלחת ב-2014"

באיירן מינכן חוגגת שנה שלמה ללא הפסד ליגה ונערכת לאליפות העולם. גווארדיולה: "רוצים עוד תואר". דורטמונד הרימה ידיים?

באיירן מינכן הפכה אתמול (שבת) לקבוצה הראשונה בתולדות הבונדסליגה שסוגרת שנה שלמה ללא הפסד ליגה. הבווארים ניצחו 1:3 את המבורג ויצאו לפגרה כאלופי החורף, עם יתרון מבטיח של 12 נקודות על פני דורטמונד השלישית ושבע (זמני) על פני לברקוזן השנייה. כעת באיירן, שזכתה השנה באליפות אירופה, אליפות גרמניה, הגביע הגרמני והסופרקאפ האירופי, תנסה להניף גביע חמישי בשנה הקלנדרית כשתצא למשחקי אליפות העולם לקבוצות במרוקו, שם תפגוש בחצי הגמר את גואנגז'ו הסינית של מרצ'לו ליפי.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
עם הפנים למרוקו. פפ גווארדיולה/AP

"ברכות למועדון על שנת 2013 בלתי נשכחת", פרגן המאמן פפ גווארדיולה. "נקלענו לבעיה במחצית השנייה כי איבדנו כדורים בקלות יחסית, אבל ידענו להישאר במסלול. השחקנים כבר חשבו על הטורניר במרקש. אני חייב להבהיר לשחקנים שיש עוד עבודה רבה לפנינו. אנחנו טסים למרוקו במטרה לזכות בתואר האחרון של השנה".

הקפטן פיליפ לאהם הוסיף: "יש עוד שנים של עבודה קשה לפנינו, הרווחנו ביושר את התגמול על שנת 2013, אבל עוד לא סיימנו את השנה. ניתן את הכול באליפות העולם לקבוצות ואנחנו מכוונים לשנה לא פחות מוצלחת ב-2014. זו רק ההתחלה".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד מול סארברקן בגביע. GettyImages
דורטמונד התייאשה? יורגן קלופ/GettyImages

דורטמונד, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול הופנהיים, נראית כמי שהרימה ידיים במרדף אחר באיירן מינכן. סגנית אלופת אירופה ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, ולאחר התיקו בשבת הודה נורי שאהין: "אף אחד כאן לא תמים. אנחנו רצינו להתחרות עם באיירן, אבל הפער גדול מדי". הקפטן סבסטיאן קל ציין: "לא הפסדנו, אבל זה מרגיש ככה. באיירן כבר לא מטרה מבחינתנו".

גם יורגן קלופ לא רגוע ובמהלך מסיבת העיתונאים התפרץ לעבר אחד מאנשי התקשורת ששאל לגבי עימות בין מרקו רויס לעוזר השופט: "היה כאן כל כך הרבה כדורגל, ואתה מתעסק בשטויות האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully