וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "התיקו הזה הוא כמו הפסד". פויול שוקל פרישה?

בריאל מדריד ביכו את איבוד הנקודות, אנצ'לוטי: "לא מבין את ההרחקה של ראמוס". הפרשנים קטלו: "ששחקני ריאל יסתכלו על עצמם ולא על השופטים, בייל היה צל של עצמו". 'אל מונדו': הבלם שוקל לעזוב בסיום העונה. טאטה מרטינו: "מן הסתם מסי חסר לנו"

ערב סוער עבר על הליגה הספרדית אמש (שבת). ריאל מדריד יצאה לפמפלונה, נקלעה לפיגור מפתיע של 2:0 והסתפקה ב-2:2 מול אוסאסונה, ברצלונה אמרה תודה ועם צמד של ניימאר ניצחה 1:2 את ויאריאל בבית, כדי לברוח למרחק של חמש נקודות מהבלאנקוס.

ברצלונה ניצחה את ויאריאל, ריאל מעדה מול אוסאסונה

שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. Denis Doyle, GettyImages
האיש של בארסה השבוע. ניימאר/GettyImages, Denis Doyle

בריאל כעסו מאוד על שופט המשחק, שהרחיק את סרחיו ראמוס בשני צהובים עוד במחצית הראשונה (אדום 18 לראמוס כשחקן ריאל, שיא מועדון) ולא שרק לפנדל לזכות לוקה מודריץ'. השוער דייגו לופס אמר: "ידענו שהמגרש הזה יהיה קשה. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל הוא הושפע מההחלטות או מאי ההחלטות של השופט. מהעמדה שלי, לא ראיתי את המהלך שהוביל להרחקה של ראמוס, אבל בבירור ראיתי את ההכשלה על מודריץ'. בכל מקרה, היו לנו מצבים לנצח ואנחנו עצובים כי איבדנו שתי נקודות".

המאמן קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "אני לא מדבר על החלטות שיפוט, אבל קשה לי להבין על מה יצא הכרטיס האדום. הצהוב הראשון בכלל לא היה עבירה, אני לא יודע, לא יודע... איבדנו שליטה אחרי שספגנו את הראשון, 20 הדקות הראשונות היו מאוד טובות עבורנו והיינו רגועים ובקצב נכון. מדהים שנקלענו לכזה פיגור ונותרנו עם עשרה שחקנים, פספסנו הרבה הזדמנויות וקשה להסביר דברים כאלה".

מרסלו הודה: "שיחקנו רע במחצית הראשונה והגבנו מאוחר מדי. התיקו הזה הוא כמו הפסד עבורנו. זו תוצאה שלא עוזרת לנו".

"לריאל מדריד אין זכות להתלונן על השופט", כתב פרשן ה"אס" אלפרדו רלאנו שאמנם טוען כי השופט השפיע על המשחק אבל טוען כי הבלאנקוס אשמים בכך שלא השכילו לנצח, "השחקנים שלה צריכים להסתכל על עצמם ולבדוק את היכולת שלהם. ההגנה לא תפקדה, גארת' בייל היה צל של עצמו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
תיקו מאכזב לריאל/AP

ניימאר, שהשלים חמישה שערים בשלושה ימים לאחר השלושער מול סלטיק בליגת האלופות, אמר: "היינו יכולים לנצל את ההזדמנויות שלנו מוקדם יותר. ויאריאל היא קבוצה מצוינת והיא מדורגת בצמרת בצדק". הברזילאי ספג את הצהוב החמישי שלו בצורה מאוד ביזארית, כאשר הוציא כדור קרן לפני השריקה של השופט. ניימאר לא ישחק מול חטאפה במחזור הבא והוא הגיב בחיוך ואמר בסיום: "לא יודע מה קרה. לא עשיתי שום דבר".

מנג'ר ברצלונה, טאטה מרטינו אמר בסיום: "חוץ מהמשחק מול אתלטיקו מדריד, אני מרוצה מההמשכיות שלנו, במיוחד מול יריבה קשה כמו ויאריאל. אני נותן הרבה קרדיט לקבוצה שלנו הערב, וגם לאוהדים שלנו, שתמכו בנו מאוד". על היעדרותו של הכוכב הארגנטינאי שלו, אמר מרטינו: "הקבוצה שלנו אסירת תודה למסי ומאוד כואבת את חסרונו. הוא השחקן הטוב בעולם, אז מן הסתם הוא חסר לנו".

בינתיים ב-'אל מונדו דפורטיבו' מדווחים שקרלס פויול שכבר לא זוכה לאותו קרדיט שקיבל ממרטינו מאז שחזר מפציעה, שוקל לעזוב את ברצלונה בסיום העונה, ואף עשוי לפרוש מכדורגל אם מצבו הפיזי לא ישתפר. הבלם המוערך הביע פעמים רבות את רצונו להישאר עוד שנים רבות במועדון בו גדל, אבל אם יבין שבבארסה כבר לא רואים בו שחקן הרכב, יבחן אופציות בקטאר או ב-MLS, אם לא יחליט לתלות את הנעליים בגיל 36.

צ'אבי וקרלס פויול שחקני ברצלונה. GettyImages
יישאר בחוץ? קרלס פויול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully