וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנסו זכתה באליפות דרמטית

ארבע קבוצות הגיעו למחזור הסיום עם סיכוי לתואר, 0:0 מול ולס הספיק לקבוצה משכונת בואדו בעקבות 2:2 בין ניואל'ס ללאנוס

מחזור הסיום הדרמטי של טורניר האיניסיאל בארגנטינה, בו ארבע המוליכות נפגשו ביניהן כשלכולן עדיין סיכוי לזכות בתואר, נחתם עם אליפות של סן לורנסו. הקדושים התייצבו למשחק הלילה (ראשון) כשהם בפסגת הליגה הארגנטינאית, ו-0:0 בחוץ מול ולס הספיק להם כדי לזכות בתואר לראשונה מאז קלאוסורה 2007 ובפעם ה-15 בהיסטוריה. לניואל'ס אולד בויס או לאנוס הייתה הזדמנות לכפות משחק פלייאוף על האליפות בעזרת ניצחון, אך הן נפרדו ביניהן ב-2:2 ששמר על הסטטוס-קוו בצמרת ושיחק לידיה של סן לורנסו.

צמרת הטבלה הסופית:

1. סן לורנסו 33 נקודות
2. לאנוס 31
3. ולס סארספילד 31
4. ניואל'ס אולד בויס 31

שחקני סן לורנסו חוגגים זכייה באליפות. AP
סן לורנסו אלופה, אחרי דפיקות לב רבות/AP

ולס סארספילד - סן לורנסו 0:0

אליפות ראשונה לחואן אנטוניו פיצי כמאמן ו-15 בתולדות "אל סיקלון". סן לורנסו הגיעה למבצר של ולס כשהיא היחידה שתלויה בעצמה, אבל רק אחרי דפיקות לב מרובות הצליחה לשמור על הסטטוס-קוו שהבטיח לה זכייה בתואר. המארחת, ללא מאורו סראטה המורחק, הייתה עדיפה במשחק הטקטי והמסוגר ובמחצית השנייה חיפשה את ההכרעה שבמקרה של תיקו הייתה מעניקה לה את האליפות, אבל הכי קרוב שלה היה כדור לקורה של אגוסטין אליונה הצעיר. סן לורנסו החזיקה מעמד גם בזכות הצלה גדולה של השוער סבסטיאן טוריקו בדקת הסיום, וגרמה לאוהדיה לצאת לחגוג ברחובות שכונת בואדו וגם בוותיקן, שם שוכן האוהד המפורסם ביותר של הקבוצה, האפיפיור פרנסיסקוס.

שחקני סן לורנסו חוגגים זכייה באליפות. AP
חגיגה על הדשא/AP

ניואל'ס אולד בויס - לאנוס 2:2

משחק סוער ודרמטי ברוסאריו, שם המארחת נפרדה מהתואר אחרי סיום עונה מאכזב של שמונה משחקים ללא ניצחון. ניואל'ס, שהוליכה את טבלת הליגה בחלקה הראשון של העונה, הייתה גם הראשונה לכבוש עם שער מקרוב של פאבלו פרס בדקה ה-53, אבל מחזיקת גביע סודאמריקנה הטרייה לא ויתרה והבלם פאולו גולץ נגח את השוויון בחלוף שתי דקות. בעיטה של מקסי רודריגס פגעה בקרלוס איסקיירדוס והחזירה את היתרון לניואל'ס בדקה ה-67, אלא שלאנוס שוב איזנה עם דחיקה של המחליף חורחה פריירה דיאס בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully