וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "היינו יכולים להבקיע לפחות שישה שערים"

מאמן ארסנל כאב את התבוסה לסיטי. פלגריני: "עדיין לא חושבים על התואר". קומפני: "הקצב היה מפחיד". ווילשר הפנה אצבע משולשת לקהל. עימות בין אוזיל ומרטסאקר, קוסיילני עלול להיעדר תקופה ארוכה. כל המספרים מה-3:6 הבלתי נשכח

מנצ'סטר סיטי וארסנל סיפקו אמש (שבת) את משחק העונה בפרמיירליג, משחק שהסתיים עם תשעה שערים וצמרת פתוחה לגמרי. זה קרה בזכות 3:6 של הסיטיזנס משערים של סרחיו אגוארו, אלברו נגרדו, דויד סילבה, יאיא טורה ופרננדיניו (צמד). התותחנים רק צימקו מצמד של תיאו וולקוט ונגיחה של פר מרטאסקר, אולם כעת הפער בין שתי הקבוצות הצטמק לשלוש נקודות בלבד, כשצ'לסי תוכל להתקרב לפסגה מרחק שתי נקודות, בדומה לליברפול, שתשחק הערב. לפני התגובות של שני הצדדים, קבלו כמה מספרים מהעונה המטורפת שעוברת על מנצ'סטר סיטי במגרש הביתי:

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Clive Brunskill, GettyImages
האוהדים הכי ברי מזל כרגע באירופה, כנראה, נמצאים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום/GettyImages, Clive Brunskill

* המשחק היום היווה את הפעם השלישית העונה בה מנצ'סטר סיטי מבקיעה שישה שערים או יותר בעונה אחת. הפעם האחרונה שזה קרה? עונת 1937/38.

* זו הפעם השלישית בלבד שארסנל סופגת חמישה שערים או יותר במשחק פרמיירליג (הפעמיים הקודמות - 6:1 ו-8:2 מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד).

* הקבוצה היחידה שספגה העונה פחות משלושה שערים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום העונה? האל סיטי, שהפסידה 2:0. אברטון וסוונסי ספגו שלישיות, ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד חטפו רביעיות, טוטנהאם וארסנל הוכו עם שישיות ונוריץ' ספגה לא פחות משבעה שערים.

* טוטנהאם הגיעה לסיטי אוף מנצ'סטר עם ההגנה הטובה בליגה, וספגה שישייה כאמור. הערב, ארסנל הגיעה לשם עם כמות הספיגות הנמוכה ביותר, שעמדה ערב המשחק על 11 שערים בלבד ב-15 משחקים. אתם כבר יודעים איך זה נגמר.

* סיטי כבשה העונה לא פחות מ-35 שערי בית בשמונה משחקים (!). עד כמה המאזן הזה מדהים? ובכן, הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים העונה בפרמיירליג, אחרי הסיטיזנס כמובן, היא ליברפול, עם 34.

שחקני ארסנל מאוכזבים. Clive Brunskill, GettyImages
פלא שהחבר'ה נראו ככה בסיום? שחקני ארסנל מאוכזבים/GettyImages, Clive Brunskill

* המאזן הכולל של התכולים העונה בבית: שמונה משחקים, שמונה נצחונות, יחס שערים של 5:35.

* המאזן הכולל בחוץ? שמונה משחקים, שני נצחונות, ארבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו, יחס שערים של 13:12.

* אלברו נגרדו כבש בכל אחד משמונת משחקי הבית האחרונים של סיטי - עשרה בסך הכל.

* בדומה לו, סרחיו אגוארו כבש שמונה שערים בשבעת משחקי הבית האחרונים שלו בליגה.

* התכולים הבקיעו ב-58 משחקי הבית האחרונים שלהם בפרמיירליג, רצף משוגע שהולך אחורה עד נובמבר 2010.

* הפרש השערים של כעת בליגה עומד על +29. סך הנקודות של יונייטד? 22.

* הקבוצה הבאה שמגיעה לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום? ליברפול, בעוד פחות משבועיים.

אלברו נגרדו שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
עשרה שערים בשמונת משחקי הבית האחרונים בפרמיירליג. נגרדו/GettyImages, Alex Livesey

תגובות וחדשות

בלם ארסנל לורן קוסיילני נפצע במהלך המחצית הראשונה וירד מכר הדשא על אלונקה, תוך שהוא סובל מחתך עמוק בברך ימין. בשורות התותחנים חוששים שמא הבלם עלול להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים וצפוי להחמיץ את משחק הליגה הגורלי מול צ'לסי, ואולי גם את משחקי חג המולד.

עם תום המשחק, נרשם עימות בין מסוט אוזיל ופר מרטסאקר. זה קרה משום שהקשר המבריק לא הודה לאוהדים האדומים שהגיעו למנצ'סטר, וקיבל צעקות רמות מחברו לנבחרת. "הם יפתרו את זה ביניהם", אמר ארסן ונגר.

לאחר שספג לא מעט קללות ונאצות, כתב אוזיל בפייסבוק שלו לאוהדים: "אני מצטער שלא הודיתי לאוהדים בסיום המשחק! הייתם נהדרים עבורי ואני יודע שהגעתם מרחוק והוצאת כסף כדי לתמוך בנו. הייתי עצבני על התוצאה, ואני יודע שהייתי צריך להגיע ולומר לכם תודה. אני יודע שזו מסורת גדולה בארסנל, בניצחון או הפסד".

ג'ק ווילשייר הפנה אצבע משולשת אל עבר אוהדי סיטי, ועלול להיענש. "אם ההתאחדות תחליט להעניש אותו, ניאלץ לקבל זאת". ב-2011, מחווה דומה שביצע לואיס סוארס עלתה לו בהרחקה ממשחק אחד וקנס של 20 אלף ליש"ט.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר: "כואב להפסיד ככה, עשינו יותר מדי טעויות במרכז המגרש. היתה לנו את ההגנה הטובה בליגה, אבל ספגנו יותר מדי. באמת שהיינו יכולים להבקיע לפחות שישה שערים היום. זה היה משחק פתוח מאוד, אבל עשינו המון טעויות. בסופו של דבר, הגיע לסיטי לנצח. עד היום, החוזק שלנו היה בהגנה, אבל זה נעלם. נצטרך לחזור הביתה ולהתאושש למשחק הבא. ברור שלוח המשחקים שלנו לא אידיאלי, האם זה ההסבר היחיד? אני לא בטוח".

שחקן ארסנל לורן קוסיילני מורד מהדשא על אלונקה. Clive Brunskill, GettyImages
צפוי להחמיץ את צ'לסי, לכל הפחות. קוסיילני/GettyImages, Clive Brunskill

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני: "אני לא חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו, כי ארסנל הבקיע שלישייה. חשוב מאוד להיות קבוצה אטרקטיבית, אבל הייתי מעדיף ניצחון של 0:6. כל מנג'ר מעדיף משהו אחר, אבל אנחנו נמשיך לנסות להבקיע הרבה שערים כי ככה אנחנו רוצים לנצח. לא קל להבקיע שישייה נגד ארסנל - ההגנה הטובה בפרמיירליג, ואני חושב שהיו לנו עוד חמישה מצבים טובים להבקיע. אנחנו עדיין לא חושבים על התואר, חייבים להמשיך להשתפר. פרננדיניו שיחק משחק מושלם, אלה לא רק שני השערים שהוא הבקיע, הוא גם חילץ הרבה כדורים. אני מאוד שמח בשבילו, אבל אתם תראו כמה טוב הוא יהיה בהמשך העונה - הוא ישתפר משבוע לשבוע".

קפטן סיטי וינסנט קומפני: "זה היה משחק גדול לאוהדים, לפרקים הקצב היה מפחיד. רצינו לשלוט ברוב המשחק, ובעוד שלא היו הצגות אינדיבידואליות היום, כקבוצה היינו פשוט מעולים. מסר? אני לא יודע. המסר הכי גדול יהיה אם ננצח את פולהאם במחזור הבא".

פרשן ה-BBC דני מילס: "התוצאה הזו תבחן את הנחישות של ארסנל הנוכחית. הם הפסידו בגדול, ואם לא יצליחו להתאושש בשבוע הבא, זה עלול להזיק לעונה שלהם. ז'וזה מוריניו יצפה במשחק הזה וילמד איך להרכיב את צ'לסי החזקה והכוחנית ביותר נגד ארסנל בשבוע הבא. סיטי פשוט התעללה בארסנל בכוחניות היום".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
מתוסכל מאוד. ונגר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully