וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיי: "לגווארדיולה יש תמיד דלת פתוחה לחזור"

סכסוך? נשיא ברצלונה הדגיש בראיון: "גווארדיולה הוא המאמן הטוב בהיסטוריה של המועדון". מרטינו על ניימאר: "הייתי רוצה לקחת חלק מהלחץ שיש עליו, אבל לא אני עולה על הדשא"

לא מעט דובר בחודשים האחרונים על היחסים המתוחים בין סנדרו רוסיי לפפ גווארדיולה, אבל האם יש סיכוי שנראה בעתיד את המאמן המעוטר חוזר לקבוצה שבה גדל ובה רשם הישגים נהדרים כמאמן? לפחות מבחינתו של נשיא ברצלונה ההזדמנות הזו בהחלט יכולה להגיע בהמשך כאשר רוסיי הבהיר בראיון כי הוא רואה את גווארדיולה חוזר יום אחד למועדון.

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. רויטרס
מתגעגעים אליו. גווארדיולה/רויטרס

"גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב בהיסטוריה של המועדון הזה", הצהיר רוסיי. "הדלתות בפניו פתוחות תמיד". כדי לא לפגוע במאמן הנוכחי, רוסיי גם אמר מילים חמות על חרארדו מרטינו, וציין: "מרטינו הוא אמיץ מאוד ויש לו ידע עצום בכדורגל". רוסיי סירב להתייחס לנושא שעלה השבוע בתקשורת לגבי העובדה שברצלונה אינה מתכוונת לפתוח את חוזהו של לאונל מסי ולשדרג אותו, והסתפק באמירה קצרה: "זה נושא שנשאר בתוך כותלי המועדון".

רוסיי גם התייחס לבחירת כדור הזהב, והצהיר פעם נוספת שמבחינתו המנצח חייב להיות מסי: "אם אנשים מצביעים על יכולת לפי השנים האחרונות, אין שום שאלה מי הכי טוב. הוא זכה בארבעת כדורי הזהב האחרונים וכשאתה רואה את אותם פנים, אנשים רוצים שינוי וזה טבעי, אבל אני מקווה שמסי יזכה בתואר".

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
"רגיל להתמודד עם לחץ". ניימאר/רויטרס

ובינתיים ברצלונה מתכוננת למשחק החשוב שלה בליגה הערב (שבת, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) מול ויאריאל, ומרטינו התייחס בין השאר למצבו הגופני של אנדרס אינייסטה. "הוא ישב על הספסל נגד סלטיק מכיוון שהוא חוזר מפציעה ולא רצינו לקחת שום סיכוון איתו", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "הייתי משתמש בו אם היינו זקוקים לתוצאה טובה, אבל זה לא היה המקרה. הוא כבר מרגיש טוב יותר כעת. הוא התאמן טוב ומתקרב למצב האידיאלי".

על יכולותיו של ניימאר שהבקיע שלושער נגד הסקוטים ב-1:6 הגדול באמצע השבוע הוסיף מרטינו: "הייתי רוצה לקחת חלק מהלחץ שיש עליו, אבל אני לא זה שעולה על הדשא ואין לי כזו השפעה על מה שיקרה שם. הוא כבר רגיל ללחץ והוא מתמודד עם זה היטב". כזכור, ניימאר כבש השבוע את שעריו הראשונים בליגת האלופות ואילו בליגה יש לו ארבעה שערים ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully