וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אני לא מקנא בסיטי, אנחנו יותר יצירתיים"

מנג'ר ארסנל חימם את הגזרה לקראת הסיטיזנס (14:45, ספ' 1). פלגריני: "זה שהם שיחקו אחרינו בצ'מפיונס לא ייתן לנו יתרון"

זה הולך להיות ללא ספק אחד המשחקים הכי חשובים העונה, ובכל זאת מנצ'סטר סיטי וארסנל ייפגשו היום (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט 1) באצטדיון איתיחאד במומנטום זהה לחלוטין. אמנם התותחנים מוליכים את הטבלה עם 35 נקודות, שש יותר מלסיטי שבמקום הרביעי, אבל שתי הקבוצות סיימו במחזור האחרון בתיקו, עוד לפני כן רשמו שלושה ניצחונות וכל אחת מהן הפסידה לפני הרצף הזה, ארסנל ליונייטד וסיטי לסנדרלנד (שתיהן אגב 1:0).

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
"יש לי שחקנים יותר מגוונים". ונגר/רויטרס

"לסיטי יש סגל חזק, אני לא מכחיש את זה, אבל כשמסתכלים על הסגל שלי, אני לא מקנא בהם", התריס ארסן ונגר מבלי שהתכוון. "הייתי אומר שיש לנו יותר יצירתיות בסגל. יש לנו שחקנים פחות פיזיים, אבל יותר מגוונים. יותר קל לי ליצור רוטציה". מי שלא בטוח ישותף הוא בקארי סניה הפצוע שיעבור מבחן כשירות, כשעדיין לא ברור אם תיאו וולקוט ישחק.

ומי שמתכונן במרץ למשחק הוא מאמנה של מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני שלא חושב שלוח הזמנים ישפיע, ואמר: "מבחינת ארסנל ומבחינת הקבוצה שלנו זה משחק חשוב מאוד. הם שיחקו יום אחד אחרי ששיחקנו בליגת האלופות. אולי המשחק שלנו לא היה בדיוק אותו הדבר, אבל אני לא חושב שזה יהווה יתרון או יהיה פקטור שיכריע את המשחק. אני חושב שהדרך שבה שתי הקבוצות תשחקנה תהיה חשובה יותר".

על מצבה של סיטי בטבלה הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים להיות לפחות שלוש נקודות מהפסגה. כל הקבוצות, במיוחד אם ננצח, יהיו סביבנו. יש שש או שבע קבוצות שנאבקות על התואר. זו ההזדמנות שלנו לקחת שלוש נקודות נגד הקבוצה הכי טובה בפרמיירליג כרגע". ועל היריבה העירונית שרחוקה 13 נקודות מהפסגה אמר הצ'יליאני: "יש להם שחקנים טובים ומנג'ר טוב. יש להם את הסיבוב השני לשחק ולקבוצה חזקה כזו תמיד יש סיכוי לאיים על התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully