וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבו: "הרגשה מדהימה. המדליה נותנת רעב לקראת הקיץ"

13.12.2013 / 19:43

השחיין פספס את הזהב ב-400 מעורב, אך מאושר מההישג: "לא חושב על שתי המאיות, שמח על שבירת השיא הישראלי"

גל נבו היה רחוק הערב (שישי) שתי מאיות השנייה מזכייה במדליית זהב היסטורית בגמר 400 מטרים מעורב אישי באליפות אירופה לשחייה בבריכות קצרות הנערכת בדנמרק. אולם לאחר מאבק צמוד השחיין מקיבוץ חמדיה עצר את השעון על 4:03.50 דקות וראה את ההונגרי דויד וראשטו חוגג ניצחון. אולם למרות זאת, גל נבו רשם הישג גדול בתחרות, ורשם התקדמות אישית מרשימה לאחר שרשם שיא ישראלי במשחה.

גל נבו שחיין ישראלי. Clive Rose, GettyImages
כבר היו לו ספקות לגבי השיא, אבל אחרי 4:03.50 דקות הספקות נעלמו. גל נבו/GettyImages, Clive Rose

"ההרגשה היא מדהימה, עוד לפני שראיתי את המיקום והקירבה למקום הראשון הייתי שמח על השיא הישראלי", אמר גל נבו בשיחה עם וואלה! ספורט. "כבר יותר משנתיים לא הצלחתי לשבור אותו ובגיל שלי כבר מתחילות כבר להתעורר ספקות אם אצליח לשבור אותו שוב. אני מנסה לא לחשוב על שתי המאיות האלה יותר מדי, עשיתי את מה שאני יכול וזה רק נותן לי רעב לקראת אליפות אירופה בבריכות ארוכות בקיץ".

מדליית הכסף של גל נבו הייתה המדליה ה-13 של ישראל כל הזמנים באליפויות אירופה בבריכות קצרות. עד היום זכתה ישראל ב-2 מדליות כסף ו-10 מארד. גל נבו עצמו עומד בפעם השלישית ברציפות על הפודיום של משחה ה-400 מעורב באליפות אירופה. בשתי הפעמים הקודמות הוא זכה במדליית הארד, ובשתי הפעמים האלו הוא סיים אחרי דויד וראשטו ההונגרי, מי שניצח אותו היום בהפרש של שתי מאיות.

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully