וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: גל נבו זכה במדליית כסף ב-400 מעורב

הישראלי פספס בשתי מאיות את הזהב כששחה את המרחק ב-4:03.48. ברנע בגמר 50 מ' גב, עברי בגמר 100 מ' מעורב

יומה השני של אליפות אירופה בבריכות קצרות הנערכת בדנמרק נפתח הבוקר (שישי), בהשתתפות כמה נציגים ישראלים. ארבעה מהם זינקו למים במוקדמות המשחה ל-50 מטר גב, כשמי שהצליחו לעלות לחצאי הגמר, שנערכו אחר הצהריים הם גיא ברנע ויונתן קופלב. הערב היה שייך לגל נבו, שזכה במדליית כסף ב-400 מטר מעורב ושבר את השיא הישראלי.

נבו זינק היטב והיה חלק מהחבורה המובילה לאורך כל המשחה. נבו הסתובב שני כששחה חזה ובמעבר לסגנון חופשי נטל את ההובלה. נבו הסתובב ראשון לבריכה האחרונה וחתר במרץ כשהוא צמוד לדויד וראשטו ההונגרי אך פספס את מדליית הזהב בשתי מאיות וסיים שני בזמן של 4:03.50 דקות. וראשטו חגג עם הזהב בזמן של 4:03.48 דקות. פספוס לשחיין הישראלי, אך בכל זאת התקדמות לאחר שבשנה שעברה זכה במשחה זה במדליית הארד.

מדליית הכסף של גל נבו הייתה המדליה ה-13 של ישראל כל הזמנים באליפויות אירופה בבריכות קצרות. עד היום זכתה ישראל ב-2 מדליות כסף ו-10 מארד. גל נבו עצמו עומד בפעם השלישית ברציפות על הפודיום של משחה ה-400 מעורב באליפות אירופה. בשתי הפעמים הקודמות הוא זכה במדליית הארד, ובשתי הפעמים האלו הוא סיים אחרי דויד וראשטו ההונגרי, מי שניצח אותו היום בהפרש של שתי מאיות.

גל נבו שחיין ישראלי. Clive Rose, GettyImages
קרוב קרוב, אבל בכל זאת יצא עם מדליה. גל נבו צילום: אימג’בנק, Gettyimages)/GettyImages, Clive Rose

גם עמית עברי שחתה הערב בחצי הגמר ב-100 מטר מעורב אישי, והבטיחה את מקומה בגמר אחרי שהוליכה לאורך כל המשחה ועצרה את השעון על 58.87 שניות. זהו הזמן השלישי בטיבו. הגמר ייערך ביום שבת בערב.

השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה שברה את שיא העולם ב-200 מטר חזה כשעצרה את השעון על 2:14.39 דקות ומחקה את ה-2:14.57 שניות של רבקה סוני מ-2009.

גיא ברנע סיים שני במקצה חצי הגמר ל-50 מטר גב בזמן של 23.64 שניות ועלה למשחה הגמר. מעט לפניו קפץ למים יונתן קופלב אולם הוא סיים שביעי במקצה ל-50 מטר גב בזמן של 24.23 שניות, ולא הצליח להעפיל שלב.

נסטיה קורוטקוב סיימה במקום ה-26 במוקדמות ה-200 מטר חזה עם תוצאה של 2:27.17 שלא הספיקה לה לעלות לחצי הגמר. גם דויד גמבורג הודח אחרי המוקדמות ב-100 מטר חופשי כשקבע 49.30 שניות וסיים במקום ה-38.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
השחיינית הישראלית עמית עברי. רויטרס
ממשיכה בהופעתה המצוינת באליפות. עברי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully