וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "ציפיתי שהמחליפים יוכיחו שטעיתי. זה לא קרה"

ביקורת מרומזת על טל בן חיים? מאמן סטנדרד ביקר את המחליפים, וביניהם הישראלי, אחרי סיום הקמפיין האירופי: "נתתי צ'אנס, חלק לא הצדיק אותו"

מכבי תל אביב ניצחה והעפילה לשלב הבא, נאתכו כבש ועלה גם הוא לשלב 32 הגדולות ואפילו מכבי חיפה סיימה את הקמפיין עם 1:2 ביתי, אך רק ישראלי אחד לא חייך אתמול (חמישי) - גיא לוזון. המאמן הישראלי חתם אמש את הופעותיו בליגה האירופית עם הפסד נוסף של סטנדרד ליאז' קבוצתו, 3:1 לאלפסבורג. אחרי שהודחו מאירופה ומהגביע המקומי, לוזון וחבורתו יתרכזו כעת במשימה העיקרית - הזכייה באליפות המקומית.

לוזון נפרד מהליגה האירופית עם הפסד 3:1 לאלפסבורג

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
כועס על המחליפים. לוזון/רויטרס

לוזון סיכם אתמול את הקמפיין האירופאי העגום של קבוצתו, שצברה נקודה בודדה וסיימה את הבית במקום האחרון. "בשם הצוות והשחקנים, אני רוצה להתנצל פומבית על הקמפיין האירופאי שלנו. המשחק הזה ייצג את הקמפיין כולו - היינו צריכים להוביל 0:4 במחצית, אבל במקום הזה ירדנו להפסקה ב-1:1 לפני שבכלל הספקנו לשים לב. כדורגל יכול להיות אכזרי לפעמים".

לוזון העביר ביקורת מרומזת על כמה משחקניו, ובעיקר על שחקני הספסל - וביניהם טל בן חיים, שפתח ושיחק 90 דקות - שקיבלו הזדמנות אתמול אך איכזבו אותו. "אני לעולם לא מעביר ביקורת על השחקנים שלי בתקשורת, אבל הייתי מצפה מכל מי שמקבל ממני צ'אנס לנסות ולהוכיח את עצמו, להראות לי שטעיתי לגביו בעבר. אומר זאת כך - היו כמה שחקנים שלא הראו לי את זה בכלל. אם כבר, הם הוכיחו ההיפך, שאני צדקתי לגביהם".

סטנדרד תתכונן בימים הקרובים למשחק הליגה החשוב מול גנק מהצמרת, שייערך ביום ראשון ויהווה מבחן נוסף ללוזון.

טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז' עם השוער אייג'י קוואשימה. GettyImages
לא הצדיק את הצ'אנס? בן חיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully