וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא משנה מה נעשה, יהיו טענות"

12.12.2013 / 23:53

מאמן מכבי ת"א הדף את הטענות אחרי ה-71:78 החלש על ריטאס: "מחכה לרגע בו נוכל לצאת למלחמה עם כולם בריאים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד גדול אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית ד' של היורוליג. הצהובים גברו על ריטאס וילנה 71:78, ויסיימו ראשונים כבר מחר אם פנאתינייקוס תצליח לנצח את קובאן. במקרה של הפסד יווני, תצטרך קבוצתו של דיוויד בלאט לנצח את פאו במחזור האחרון, וכך תבטיח לעצמה הגרלה נוחה יותר בשלב הבתים השני של המפעל.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט לצד דייויד בלו. יוסי ציפקיס
זה לא היה קל. בלאט ובלו/יוסי ציפקיס

"לא נרתום את העגלה לפני הסוסים אבל אני מקווה שנהיה במקום הראשון", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אנחנו קרובים יותר היום מאשר לפני המשחק. אהבתי את איך שתפסנו את עצמנו מוקדם. נתנו רבע שני ושלישי טובים מאוד. אנחנו לא קבוצה בריאה עדיין, וזה ככה מתחילת השנה. בכל פעם כמה שחקנים לא בריאים ואני מחכה לרגע שנוכל לצאת למלחמה עם כולם בריאים". כשנאמר לו שגם הערב היכולת של הצהובים לא הייתה מרשימה במיוחד ענה המאמן: "לא משנה מה נעשה, יהיו טענות. אני מקווה שנמשיך לנצח באירופה כמו שניצחנו עד עכשיו, זה יספיק".

בלאט הוסיף: "לא נכנסנו טוב למשחק בהתחלה. אולי השחקן הכי לא צפוי שיזרוק במסירה הראשונה אצלם הפתיע אותנו וזה הידרדר משם עד 3:17 לטובתם. הייתי צריך להחליף את כל החמישייה כמעט כדי להחזיר אותנו למשחק וזה מה שעשיתי. אלו שעלו אחר כך עשו עבודה יוצאת מן הכלל. אנחנו במקום הראשון זה מחמיא לשחקנים על העבודה שהם עשו בבית הזה ואנחנו מרוצים מכך. הבית שלנו מאוד תחרותי וקשה, ללא ספק".

לגבי סופו ושאר השחקנים אמר בלאט: "הוא מתח שריר כבר בהתחלה. ניסיתי להעלות אותו עוד פעם, אבל זה לא הלך יפה ולא רציתי לסכן אותו. מגיע הרבה קרדיט לשון ג'יימס, ששיחק טוב למרות כאבים בגב וגם לאלכס טיוס, שנתן משחק גדול. ג'ו אינגלס עייף קצת, כי הוא סחב אותנו במשחקים הראשונים של העונה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להקל עליו".

יוגב אוחיון אמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה גרועה מאוד. אני שמח שבמחצית השנייה חיפנו על זה וחזרו במהירות, במיוחד בזכות טייריס וריקי שנתנו משחק מדהים. אני שמח שהשארנו את ההכרעה בידינו ואנחנו בראשות הבית?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול ריטאס וילנה. יוסי ציפקיס
חזרו לעצמם במהירות. אוחיון/יוסי ציפקיס

שון ג'יימס הוסיף: "בהתחלה הרגשתי טוב, ככל שהמשחק התקדם הגב התחיל להיתפס לי עוד פעם. הכי חשוב שהשגנו את הניצחון. מול קבוצות טובות, בטח בשלבים מתקדמים, צריכים להציג התחלה טובה יותר . זה בטוח. יצאנו ושיחקנו חרא בהתחלה ואנחנו צריכים לתקן את זה".

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן ריטאס וילנה חואן פלאסיוס. יוסי ציפקיס
מאוד לא אהב את הצורה שבה מכבי פתחה את המשחק. ג'יימס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully