וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל עכו: "אשדוד קבוצה ביתית מאוד"

13.12.2013 / 14:15

קלינגר לא תירגל את ההרכב לקראת עכו (ש', 18:00), מרציאנו יחזור לשער? מירקו אורמוש חוזר מהרחקה להרכב של נעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 9. 2:4 לאשדוד, עוד 3 תוצאות תיקו.

* כשאשדוד מארחת: 1:3 לטובתה, ועוד תיקו אחד.

* הפועל עכו הייתה הקבוצה האחרונה שניצחה את אשדוד באצטדיון הי"א. זה קרה לפני תשעה חודשים בדיוק. מאז, ב-9 משחקי בית, השיגה אשדוד 5 ניצחונות ו-4 תיקו.

* אשדוד ספגה בשני משחקים בבית – ולא סתם, היא ספגה צמד בכל פעם (ממכבי חיפה ומבאר שבע). ארבעת המשחקים האחרים עברו ללא ספיגה.

* יובל נעים מאוד אוהב לאמן נגד אשדוד. ב-8 משחקים נגדה יש לו 5 ניצחונות, 2 תיקו והפסד בודד.

* לניר קלינגר עדיין אין ניצחון ביתי על עכו בקריירת האימון. הוא סיים פעמיים בתיקו והפסיד עוד פעמיים.

לאתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בלי ניצחון ביתי על עכו. ניר קלינגר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

מזג האוויר הסוער לא פסח גם על האימון המסכם של מ.ס.אשדוד, כאשר בשל הקור העז, הגשם והברד, נערך אימון מקוצר, מבלי שהמאמן ניר קלינגר ערך תירגול טקטי או ניסה את ההרכב הפותח. אשדוד שמחזיקה במאזן ביתי מצוין וצברה 14 מתוך 15 הנקודות שלה באצטדיונה הביתי, תנסה לצבור נקודות נוספות מחר נגד הפועל עכו, כאשר בקבוצה מבינים שהפסד ואפילו תיקו יסבך אותה בחלק התחתון של הטבלה.

ההתלבטות הגדולה של קלינגר היא בעמדת השוער, כאשר עדיין לא ברור אם השוער הראשון אופיר מרציאנו ישוב להרכב, או ששוער המישנה רועי משפתי יפתח בפעם השלישית ברציפות. הבלם המורחק ישראל ראש ייעדר, ומי שצפוי למלא את מקומו הוא שי מימון שיפתח במרכז ההגנה לצידו של יא יא פטי. מיקי סירושטן שנפגע בקרסולו בהפסד להפועל תל אביב, טופל במהלך השבוע ואמור להיות כשיר. גיא צרפתי וגם חאתם עבד אלחמיד נמצאים בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל עכו אמייה טגה. טל לוי
ייעדר לתקופה ממושכת. טגה/טל לוי

הפועל עכו:

הפועל עכו תתייצב בשבת למבחן חשוב נוסף כשהיא יודעת שניצחון עשוי להקפיץ אותה לחלק העליון של הטבלה, ובעיקר ירחיק אותה מאיזור הסכנה לפני סיום הסיבוב הראשון. במהלך השבוע חזרו לעניינים ברניסלב יובאנוביץ' וננאד מרינקוביץ' שהיו פצועים, אבל הקבוצה תצטרך להסתדר בחודשים הקרובים ללא אמיה טגה ששבר את קרסולו, עבר ניתוח וייאלץ לראות את הקבוצה שלו מרחוק.

נעים לא מתכנן שינויים רבים כשמי שאמור לחזור לעמדת המגן השמאלי הוא מהראן אבו ריא, שגילה יכולת טובה בשבועות האחרונים והחמיץ את המשחק האחרון בגלל מחלה. פרט לכך, מירקו אורמוש שהיה מורחק נגד קרית שמונה יחזור לקישור האחורי ויצוות יחד עם יובל שבתאי שממשיך לקבל את הקרדיט. בחלק הקדמי יש לנעים התלבטות אחת בין סטיבן כהן למרינקוביץ' שכשיר לשחק, ונראה שההחלטה בעניין תיפול רק בשבת.

"אשדוד זו קבוצה חזקה מאוד בבית. הם עדיין לא הפסידו שם וזה אומר הכול", אמר נעים לשחקנים באסיפה לקראת המשחק. "יש להם חלק התקפי מצוין, וחוץ משני הבלמים, כל השחקנים שלהם תוקפים. ירו בלו משחק עם הגב אל השער וצריך להיזהר מכך, יש להם גם מהירות באגפים והמגנים שלהם עולים הרבה מאוד. אתם צריכים להיות ערוכים לכך".

שחקן מ.ס אשדוד, רועי בקל. מגד גוזני
הברומטר של אשדוד במשחקי הבית. בקל/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: רועי בקל

בדרך כלל במשחקי הבית, בקל הוא הברומטר של הקבוצה וכשהוא טוב, אשדוד רצה כובשת ומנצחת. בקל ינסה להוליך את קבוצתו לנצחון ביתי רביעי העונה, שיעניק שלוש נקודות חשובות במאבקים בחלק התחתון של הטבלה.

הפועל עכו: ז'וליאנו ספדאסיו

מה לא נאמר השבוע על ספדאסיו שסיפק קמצוץ מהפוטנציאל העצום שיש לו עם שני השערים שהבקיע נגד קרית שמונה. השבוע הברזילאי של עכו כבר היה מעורב בתקרית משמעתית עם גיא דיין, אבל כדי להפוך לזר משמעותי, כזה שיטביע חותם על הליגה, הוא יהיה חייב ליצור המשכיות וזו הזדמנות נהדרת עבורו לעשות את זה באשדוד.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפתי), עופר ורטה, יאיא פטי, שי מיימון, ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דווידוב, רועי בקל, מיקי סירושטן (גיא צרפתי, טימור אביטן), גדי קינדה, דריד סולארי, ירו בלו.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, יובל שבתאי, מירקו אורמוש, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן (ננאד מרינקוביץ'), אליאור סיידר.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully