וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני יהודה: הרפקה יפתח, בדש חוזר להרכב

החלוץ שמאוכזב ממעמדו יקבל הזדמנות מול האחרונה (ג', 19:00), סתיו פיניש יפתח אצל האורחים, אסייג יעמוד על הקווים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 16. 5:7 לקרית שמונה בניצחונות, עוד 4 תוצאות תיקו.

* כשקרית שמונה מארחת בני יהודה הרבה יותר טובה: 4:4, רק תיקו אחד (מחזור 9 בעונת 10/11).

* בני יהודה הפסידה את כל 5 משחקי החוץ שלה העונה – ובכל הפעמים בהפרש של שער אחד.

* קרית שמונה עם 4 תוצאות תיקו רצופות בבית ועדיין לא הפסידה כמארחת העונה.

* בני יהודה מעולם לא קיבלה פנדל מול קרית שמונה בליגה.

* הפסד יקבע שיא מועדון בשכונה: פתיחת העונה הגרועה ביותר בכל הזמנים. ב-88/89 היו לזהובים 5 נק' אחרי 13 משחקים, אבל אז הפרש השערים היה מינוס 11, בדיוק כמו היום - עוד לפני המשחק בקרית שמונה.

לאתר דריבליסט

מפתחות והכנות

קרית שמונה:

בקרית שמונה מתכוננים במרץ למשחק הדחוי מול סוגרת הטבלה ביום שלישי ומקווים לחזור למסלול הניצחונות. אדריאן רוצ?ט עבר הבוקר (שני) בדיקה נוספת אצל רופא והקביעה היא שהשחקן ייעדר כחודש וחצי. בקרית שמונה קיבלו באכזבה גדולה את פציעתו של הקפטן כאשר כעת במועדון יחלו בחיפושים אחר קשר נוסף. בשל העזיבה של דארקו טסבסקי בקרית שמונה יכולים לצרף שחקן זר ובקבוצה יחפשו לקישור זר או ישראלי. למרות החיפושים, בקרית שמונה לא פוסלים גם אפשרות שבסופו של דבר לא יגיע שחקן חיזוק נוסף כלל. כמו כן, בקבוצה יחליטו עד המשחק מחר מי יהיה הקפטן בתקופה הקרובה במקומו של רוצ'ט כשככל הנראה זה יהיה ברק בדש או גיא חיימוב.

בצד המקצועי, בקבוצה המשיכו בהכנות למשחק מול הזהובים. המאמן ברק בכר צפוי לתת לברק בדש את המקום בהרכב על חשבונו של אופיר מזרחי הצעיר, כשההתלבטות הגדולה היא בעמדת המגן השמאלי בין דושאן מאטוביץ? לחן דילמוני.?זה משחק חשוב מאוד עבורנו וגם זה בלשון המעטה, ?אמר שחקן בקבוצה?, בני יהודה נואשת לניצחון אבל אותנו זה לא מעניין כי גם אנחנו חייבים את הנקודות?.

בני יהודה:

בני יהודה סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה, שייערך מחר (שלישי, 19:00, אין שידור), לאחר שנדחה מיום שבת בהחלטת ההתאחדות ומשטרת ישראל, בשל מזג האוויר הסוער שהיה בסוף השבוע. הקבוצה תצא בשלישי בבוקר לבית מלון במטולה, בו תשהה עד למועד המשחק. בקבוצה הסבירו את היציאה צפונה ביום המשחק עצמו, בכך שהשחקנים מעדיפים לישון בבתיהם בלילה שלפני המשחק.

מי שימשיך לעמוד על הקווים מחר יהיה יעקב אסייג, עוזר המאמן ומאמן השוערים של הקבוצה. בצד המקצועי, החלוץ אור ברוך שנפגע בהפסד למכבי חיפה במחזור שעבר וסובל משבר בעצם המסרק בכף רגלו, ינותח מחר, לאחר שהשבר לא התאחה בצורה טובה והוחלט שיש צורך בהתערבות כירורגית. בכל הקשור לתמונת ההרכב למשחק, מסתמן שאסייג יערוך שינוי אחד בלבד לעומת המשחק נגד חיפה, כאשר אדם הרפקה יפתח במקומו של ברוך הפצוע ויתופקד בחלק הקדמי לצידו של גיל יצחק. איציק עזוז יפתח כמגן ימני, סתיו פיניש הצעיר יתופקד לצידו של לירוי צעירי בקישור האחורי.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הזדמנות לשנות את המצב. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

קרית שמונה: ברק בדש

החלוץ שהיה אחד מהגורמים הכי משמעותיים באליפות של קרית שמונה ואף יצא לקדנציה בחו"ל, חזר העונה ובקרית שמונה האמינו שהרוויחו חלוץ שיריץ אותם לעונה נהדרת. אבל בדש נפצע ואיבד את המקום בהרכב, ובתקופה האחרונה הוא מאוכזב מאוד ממעמדו. מחר, במשחק הכי חשוב של הקבוצה עד כה העונה, בדש יצטרך להראות שהוא עדיין אחד מהחלוצים הטובים בליגה ולהחזיר את קרית שמונה למסלול הניצחונות.

בני יהודה: דלה איינוגבה

אין ספק שלמזג האוויר יהיה פקטור משמעותי. אם הזהובים מפנטזים על נקודת חוץ ראשונה העונה, הם יצטרכו קודם כל להימנע מספיגת שערים ולשם כך יצטרך איינוגבה להיות במיטבו. השוער הניגרי מתקשה לשחזר העונה את יכולתו הטובה מהשנים הקודמות וכדי להיחלץ מהבור בו נמצאת הקבוצה, איינוגבה יהיה חייב להשתפר ולהיראות טוב בהרבה.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דילמוני (דושאן מאטוביץ?), וובה בראון, מידאונגאס פנקה, משה אבוטבול, תמיר כחלון, אחמד עבד, ברק בדש

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, סתיו פיניש, עוז ראלי, אמיר עגייב, אדם הרפקה, גיל יצחק.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully