וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "למסי יצר תחרותיות מטורף, לא ראיתי דבר כזה"

החלוץ האגדי נזכר בשנים עם הפרעוש בברצלונה ("גם באימונים הוא היה חייב להבקיע כדי להירגע") ומחמיא לרונאלדו ("תפסיקו לקשקש על האופי, תראו מה הוא עושה על המגרש. זה מדהים")

תיירי הנרי מנצל את הפגרה ב-MLS כדי לבלות באנגליה. אחרי שביקר באצטדיון האמירויות וצפה בארסנל מקרוב, החלוץ האגדי שטח את תובנותיו בראיון ברשת 'סקיי' הבריטית, סיפר על התקוות מקבוצתו לשעבר, על מנצ'סטר יונייטד ובעיקר על חברו לשעבר בברצלונה, ליאונל מסי. הנרי שפך אור בראיון על יצר התחרותיות של ליאונל מסי, שאולי כלפי חוץ לא מתבלט, אך לדבריו של הנרי הוא לא פחות מ"חולני".

"הוא רוצה לשחק בכל משחק, אפילו אם מדובר במשחק גביע זניח בסיבוב הראשון או השני", מספר הנרי. "הוא רוצה להביס את כולם בכל אימון. כשמישהו היה מכשיל אותו במהלך אימון והמאמן היה מתעלם, הדבר הבא שהוא עשה היה לקחת את הכדור מהשוער, לחלוף בכדרור על פני כל ההגנה ולהבקיע. הוא היה צריך להבקיע פעם או פעמיים כדי להיות קצת יותר רגוע. היית מעצבן אותו קצת, ומיד הוא היה גורם לך להפסיד. לא ראיתי דבר כזה מעולם".

הנרי לא שכח לשבח גם את כריסטיאנו רונאלדו, עליו אמר: "כל הזמן מדברים על האופי והגישה שלו, אבל בנקודה מסוימת חייבים להפסיק להסתכל על זה ולהתרכז בנתונים שלו. תפסיקו לדבר, ופשוט תסתכלו מה הוא עושה על המגרש. זה פשוט מטורף. בזמנו, לואי סאהה אמר לי שהוא יהיה השחקן הטוב בעולם וישלוט בכדורגל כמה שנים טובות. הייתי סקפטי, אבל שוב - מה שהוא עושה פשוט מדהים".

ומה יש לו לומר על ארסנל? בעיקר מילים חמות על מסוט אוזיל. "הייתי מת לשחק עם שחקן כמוהו. הוא מזכיר לי בהרבה מובנים את רובר פירס. כשהוא על המגרש, נראה שהוא משחק בגינה ואין אף אחד סביבו. נראה שהוא לוקח את כל הזמן שבעולם לפני שהוא מקבל החלטה על המגרש זה קצת מוזר במבט ראשון, אבל זה סוג השחקנים שאתה רוצה לצידך".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
"תפסיקו לדבר על האופי שלו ותתחילו להסתכל על מה הוא עושה במגרש". רונאלדו/GettyImages

וגם הנרי, כמו כולם, מופתע מפתיחת העונה החלשה של מנצ'סטר יונייטד. "כשאני שיחקתי בארסנל ידענו שליונייטד תמיד יש אופי חזק. האמת? היום אני רואה קבוצות מגיעות לאולד טראפורד ואין בהם אפילו טיפת פחד. הן פשוט משחקות. יונייטד חייבת ליצור שוב את היראה הזו שהיו לקבוצות אליה. היא חייבת לקבל שוב כוח הרתעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully