וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "ההחלטה הכי טובה שעשיתי הייתה לבוא לבוסטון"

המאמן התרגש מהמחווה של הקהל בניצחון על הסלטיקס. ג'קסון על סל הניצחון של קרי: "הוא זרק אלפי כאלה באימונים"

דוק ריברס חיכה לזה. תשע שנים הוא עמד על הקווים כמאמן בוסטון סלטיקס, ולפנות בוקר (חמישי) הוא הגיע לבוסטון כמאמן הקליפרס, ועמד בצד השני, הצד של היריבה. "זה היה מאוד נחמד", אמר המאמן בן ה-52 במסיבת העיתונאים תוך שהוא מנסה להחניק את הדמעות, "המקום הזה הוא כל כך קלאסי, האוהדים בבוסטון מעודדים את השחקנים ואוהבים אותם, ההחלטה הכי טובה שעשיתי לפני עשר שנים הייתה לבוא לפה".

ריברס והקליפרס שלו ניצחו את הסלטיקס 88:96 בזכות 22 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים של כריס פול, כן 18 נקודות של בלייק גריפין. הקליפרס רשמו ניצחון שביעי בעשרת משחקיהם האחרונים, ואין ספק שעבור ריברס זה היה המשחק האמוציונלי ביותר העונה. "היה מיוחד לנצח כאן, ראינו את ההתרגשות על הפנים שלו", אמר שחקן הקליפרס ג'מאל קרופורד, "הבנתי מה עובר עליו".

לפני המשחק ריברס קיבל סטנדינג אוביישן מהקהל, אחר כך הוקרן סרט וידאו ועל לוח התוצאות נכתב "תודה לך, דוק!". לפני המשחק אמר ריברס "אני בחור רגשן, אני מקווה שאצליח לאמן". הוא הצליח. שחקני בוסטון, מנגד, לא ממש התרגשו. "עבורנו זה לא היה מרגש", אמר ג'ף גרין, שהתאמן תחת ריברס בעונה שעברה, "ניסינו לנצח, חד ופשוט".

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. רויטרס
לא התיר את ההתרגשות. ריברס מודה לאוהדי בוסטון/רויטרס

סטפן קרי שוב הוכיח הלילה ווינריות. הגארד של גולדן סטייט קלע ברבע הרביעי מול דאלאס 16 נקודות מתוך ה-33, סייע ללוחמים לחולל מהפך מול דאלאס וקלע את סל הניצחון ב-93:95 הביתי של הווריורס. "הוא אחד הקלעים הגדולים בכל הזמנים", החמיא מאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון לשחקנו, "ראיתי את סטף קרי לוקח מאות ואלפי זריקות כאלה מדי יום, ככה שאפשר לצפות שזה ייכנס". שלוש שניות לסיום קרי הטעה את שון מריון, עלה לג'אמפ ורץ לחגוג עם החברה. "גרמתי לו קצת לישון עם הפמפום ולשמחתי זה נכנס", אמר קרי.

גל מקל ישב על ספסל דאלאס ולא שותף כלל במשחק. הגארד הישראלי ראה את מונטה אליס ודירק נוביצקי קולעים 21 נקודות כל אחד, ומפסידים. "כשהם התחילו לקלוע את הזריקות והקהל נכנס לאווירה, האווירה הפכה עוינת", אמר מונטה אליס, שמכיר היטב את המגרש מתקופתו באוקלנד. "שמרנו טוב על קרי, מריון היה עליו, הוא השומר הכי טוב שאפשר לשים במצב כזה", אמר נוביצקי, "קרי הטעה אותו. זה היה משחק קשה, הוא החליק לנו מהיד".

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
כמו באימונים. קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully