וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנוס הארגנטינאית זכתה בגביע סודאמריקנה

המועדון מבואנוס איירס ניצח 0:2 בגומלין את פונטה פרטה הברזילאית וחגג תואר היסטורי: "הקרבנו המון למען תואר הזה"

שש שנים חיכו בלאנוס הארגנטינאית לתואר ולפנות בוקר (חמישי) זה קרה עם הנפת גביע סודאמריקנה אחרי ניצחון 0:2 על פונטה פרטה הברזילאית, וניצחון 1:3 בסיכום שני המשחקים. זהו התואר השלישי בתולדות המועדון הצנוע משכונת לאנוס בבואנוס איירס , אחרי שזכה בקופה קונמבול ב-1996 ובאליפות האפרטורה ב-2007.

שחקני לאנוס זוכים בגביע סודאמריקנה. Victor R. Caivano, AP
יום היסטורי למועדון הצנוע מבואנוס איירס/AP, Victor R. Caivano

אחרי 1:1 במשחק הראשון בברזיל לאנוס ידעה שגם תיקו מאופס יבטיח לה זכייה, אבל לא לקחה סיכונים. בדקה ה-25 ויקטור איילה הוביל מתפרצת ממרכז המגרש, מסר ימינה לאיסמאיל בלנקו, שספק בעט ספק מסר אבל איילה היה שם על סף תיבת החמש כדי להמשיך פנימה את הכדור והכניע את רובטו בבעיטה. 0:1 ללאנוס, הקהל ביציע בעננים. הארגנטינאים ידעו ששער שוויון של פונטה פרטה יגרור את המשחק להארכה, לא הירפו והשיגו את השער השני, שהבטיח להם תואר היסטורי. סנטיאגו סילבה נגח כדור קרן בדקה ה-45, רוברטו הדף ועל הריבאונד עט בלנקו, כבש מקרוב וקבע 0:2. במחצית השנייה לאנוס הצליחה לשמור על יתרונה ושריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות.

שחקן לאנוס איסמאל בלנקו חוגג שער בגמר גביע סודאמריקנה. Victor R. Caivano, AP
הרגיש חייב לקבוצה. בלנקו חוגג את השני של לאנוס/AP, Victor R. Caivano

"הרגשתי שאני חייב לקבוצה ושאני יכול להבטיח את הניצחון", אמר בלנקו על השער השני שכבש. "הקרבנו המון כדי להשיג את התואר הזה", חגג שוער לאנוס אוגוסטין מרצ'סין, "אנחנו קבוצה שרוצה לזכות בתארים ועשינו את זה, זאת שמחה גדולה למועדון".

שחקני לאנוס זוכים בגביע סודאמריקנה. Eduardo Di Baia, AP
תואר שלישי בתולדות לאנוס/AP, Eduardo Di Baia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully