וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "שמח שהשארתי חותם. לא משנה באיזה תפקיד"

הברזילאי ששיחק במרכז וכבש את השלושער הרביעי המהיר בתולדות הצ'מפיונס זכה להשוואות למסי וקיבל מחמאות ממרטינו: "הוא הראה למה הוא מסוגל"

בזמן שכולם מדברים על הפציעה הטורדנית של ליאונל מסי, נראה שלניימאר יש מחשבות אחרות לגמרי. הכוכב הברזילאי של ברצלונה להט אתמול (רביעי) בניצחון 1:6 על סלטיק שסגר שלב בתים מצוין עבור הקטאלנים שחגגו בגדול בקאמפ נואו.

אלו היו השערים הראשונים של ניימאר בליגת האלופות, והם הגיעו ברצף מרשים במיוחד. ניימאר הוצב כבורג המרכזי של ברצלונה ואחרי שלא הצליח לכבוש בחמשת משחקי האלופות הקודמים, הוא בישל לפדרו בדקה ה-43, שתי דקות לאחר מכן הוא קיבל ממונטויה וכבש. בדקה ה-48 הוא המשיך ברצף המרשים עם השני שלו כשהחליף מסירות עם צ'אבי ובעט מחוץ לרחבה ובדקה ה-58 הוא סגר שלושער כשקיבל כדור ברחבה, תיעתע בהגנת סלטיק ובעט מקרוב פנימה.

אלופות: דורטמונד וארסנל עלו לשמינית, נאפולי הודחה

חאבייר פאוס: "לא נשפר את חוזהו של מסי כל חצי שנה"

שחקן ברצלונה ניימאר. Denis Doyle, GettyImages
שלושער תוך 13 דקות. ניימאר/GettyImages, Denis Doyle

כעת מתברר כי מדובר בשלושער הרביעי המהיר בהיסטוריה של ליגת האלופות. את שלושת השערים כבש הברזילאי תוך 13 דקות. מי שמחזיק בשיא הוא באטפימבי גומיס שהבקיע שלושער תוך שמונה דקות בניצחון של ליון על דינמו זאגרב לפני שנתיים בשלב הבתים.

בסיום המשחק זכה ניימאר למחמאות מחרארדו מרטינו שאמר עליו: "ניימאר לא פתח טוב, הוא היה צריך להסתגל לתפקיד כחלוץ מרכזי, אבל אחרי השער הראשון הוא הראה למה הוא מסוגל. מה שמדהים אותי הכי הרבה לגבי ניימאר זה עד כמה הוא מעורב בקבוצה, עד כמה הוא עוזר להשתלט על כדורים". על המשחק עצמו הוסיף המאמן: "אני חושב שזה היה המשחק הכי שלם שלנו העונה. אני שמח במיוחד שהצלחנו לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן. המטרה שלנו היא לשחק בכל משחק כמו ששיחקנו הלילה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
"כבר הוכיח את המחויבות שלו". מסי/AP

גם ניימאר עצמו התלהב מהיכולת שלו, ואמר: "אני שמח מאוד, לא רק בגלל שלושת השערים שלי בליגת האלופות אלא בגלל הניצחון של הקבוצה. לא הרגשתי את הלחץ, אבל רציתי לתת את החותם שלי. הדבר החשוב הוא שהצלחנו להתגבר על שני ההפסדים, ועכשיו אנחנו צריכים לשנות את המחשבה שלנו ולחשוב על הליגה". כשניימאר נשאל אם הוא מעדיף לשחק במרכז מאשר בכנף, הוא סירב להתייחס, ורק אמר: "אני מעדיף לשחק, וזה לא חשוב לי אם זה יהיה במרכז או בצד".

ובינתיים בברצלונה היו עסוקים ב-24 השעות האחרונות בדיווחים על כך שקיימת מחלוקת בין מסי למועדון אחרי שסגן הנשיא חאבייר פאוס הבהיר כי ברצלונה לא תשפר את חוזהו של מסי בכל חצי שנה. אנדוני זוביזארטה, המנהל הטכני של המועדון, התייחס לכך ואמר: "כל מה שאני יודע זה שאני רוצה שליאו יבריא. מסי כבר הוכיח את המחויבות שלו למועדון ואנחנו רוצים להמשיך ליהנות מהשחקן הטוב בעולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully