וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רימון עשן וקללות נגד רן בן שמעון

11.12.2013 / 15:41

מספר אוהדים פרצו לאימון הקבוצה באולם בבת ים, מחו על היכולת והחליפו דין ודברים גם עם איתי שכטר. גורם: "הם צריכים לתת לנו להתכונן בשקט". גורדנה בספק גדול לדרבי

one

לא שקט היה היום (רביעי) באימון הפועל תל אביב. במהלך האימון, שהתקיים בשל מזג האוויר באולם בבת ים, פרצו מספר אוהדים למגרש, קיללו את המאמן רן בן שמעון וזרקו רימון עשן. אחד האוהדים התעמת עם החלוץ איתי שכטר, על כך שהוא מפרגן בתקשורת לבעלי הקבוצה חיים רמון ועידו חג'ג' ולא מבקר את ההתנהלות.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסתבר שהניצחון על אשדוד לא הרגיע אף אחד. בן שמעון/ברני ארדוב

חילופי הדברים הסתיימו לאחר מספר דקות. בהפועל תל אביב מנסים לא להתייחס בכובד ראש לעניין, אבל גורם בקבוצה אמר: "אנחנו מבינים שהאוהדים רוצים להעיר אותנו לקראת הדרבי, אבל זו לא הדרך. אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות, והאוהדים יעשו טוב אם יתנו לנו להיערך בשקט למשחק". הקשר רועי גורדנה בספק גדול למשחק, מה שעלול להוות בעיה קשה. גם בריאן חרסיסיץ' בסימן שאלה.

כזכור, למרות הניצחון ביום שני 1:2 על מ.ס. אשדוד, בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת. בן שמעון זעם על השחקנים במחצית ואמר "אין לכם כבוד", והקשר שי אבוטבול הסכים לאחר שריקת הסיום כי "ביכולת הזו אין לנו סיכוי לנצח בדרבי". בקבוצה יודעים כי הפסד למכבי תל אביב עלול לגרום לטלטלה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully