וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון זעם במחצית: "הבוז מגיע לכם, אין לכם כבוד"

מאמן הפועל תל אביב לאחר הדרמה: "הגעתי בתחושה לא נעימה, אנשים חשבו קדימה. גירדנו ניצחון, רציתי לשרוק בוז בעצמי"

one

כשהראש כבר בדרבי והיכולת גם כך רחוקה מלשכנע, הפועל תל אביב נאלצה להזיע הערב (שני) לפני שניצחה בצורה דרמטית 1:2 את מ.ס. אשדוד. האדומים נראו רע במחצית הראשונה, ספגו שריקות בוז מאוהדיהם בסיומה ונקלעו לפיגור בעקבות פנדל של דויד סולארי בדקה ה-53, אבל עומר דמארי השווה מהנקודה הלבנה בחלוף שלוש דקות, ישראל ראש השאיר את אשדוד ב-10 שחקנים וברנקו איליץ', שגרם לפנדל בפתיחת המחצית השנייה, כבש שער בכורה דרמטי והעניק להפועל תל אביב שלוש נקודות עם שער ניצחון דקה לסיום. לדרבי תגיע הפועל כשהיא במרחק 10 נקודות ממכבי תל אביב המוליכה.

בדקה ה-89: הפועל תל אביב השיגה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 את אשדוד

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ברגע האחרון. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

רן בן שמעון זעם במחצית על שחקני הפועל תל אביב, וצעק עליהם בחדר ההלבשה: "מגיע לכם לקבל שריקות בוז, אין לכם כבוד".

מאוחר יותר סיכם: "היום באמת גירדנו ניצחון. היו לנו כל כך הרבה משחקים שהגיע לנו לנצח ולא ניצחנו. היום נכנסנו חלש למשחק ואשדוד ביטלה אותנו בפתיחה. קיבלנו לראשונה שריקות בוז בבלומפילד ואם הייתי יכול הייתי מצטרף ושורק בעצמי. היינו ראויים לזה. אבל בסופו של דבר מצאנו את הדרך לנצח וזה יפה מאוד מבחינת השחקנים. היינו צריכים להגיע לנקודה מאוד נמוכה כדי לנצח, זה היה חשוב מאוד. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב".

בן שמעון המשיך: "שום דבר לא הסתדר לנו במשחק, לא ראינו שום דבר מהדרך שאני מדבר עליה. הייתה לי הרגשה לא נעימה לפני המשחק, יותר מדי אנשים במועדון הזה חושבים קדימה, חשבו על הדרבי. פחדתי מאוד מהמשחק הזה מול אשדוד, נלחמתי בזה וגם השחקנים שלי נלחמו. אין ספק שהדרבי חשוב מאוד למועדון הזה, אבל כל דבר בעתו".

כאשר נשאל אם זה נוח להגיע לדרבי כאנדרדוג, השיב בן שמעון: "אין נוח, לא מכיר את זה. כל פעם שבנאדם מרגיש נוח, זה המקום הכי פגיע, במיוחד בכדורגל. אם בתקופה הקשה הזו הקהל היה איתנו והוא ממשיך להיות איתנו, בשבוע הבא צריך לעשות את זה גם בשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון לצד עוזרו אסי דומב. ברני ארדוב
נשם לרווחה בסיום. רן בן שמעון עם אסי דומב/ברני ארדוב

ניר קלינגר, שנותר עם נקודת חוץ אחת בלבד העונה עם מ.ס. אשדוד, אמר: "גרמנו להפועל להיות חלשים, אין לי הרבה מה להגיד. אני מאוד מאוכזב, מאוד עצבני, אבל כשיש הרבה שחקנים צעירים בקבוצה אז סופגים שערים משגיאות שטותיות, בשתי קרנות, וזהו - זה מאכזב מאוד. קרו יותר מדי דברים נגדנו בחצי השני - השוויון המהיר בפנדל שקיבלנו, הכרטיס האדום, יותר מדי דברים שגרמו להפועל לצאת מהדקות הלא טובות שלהם. זו הדינמיקה, וחבל. המשחק היום היה אחר מרוב משחקי החוץ שלנו, בעיקר האחרונים. באנו לפה לשחק כדורגל, ללחוץ, להניע כדור, וזה עבד טוב מאוד עד ההרחקה. 1:1 היה משקף יותר".

קלינגר התייחס גם ליכולתו של השוער רועי משפתי: "לא ראיתי את הגולים מהמרחק שישבתי אז אני לא יכול לדעת אם זה שכר לימוד או לא. היה לו משחק טוב, הוא לקח כמה כדורים טובים. הוא עשה עבודה טובה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
שגיאות שטותיות בשתי קרנות. ניר קלינגר מאוכזב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully