וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השלג: גלאטסראיי - יובנטוס אמור להיערך

השלג ממשיך לרדת באיסטנבול, ובאופ”א קיבלו החלטה לקיים בכל זאת את המשחק ב-15:00 (ספורט 5) מהדקה ה-32

אופ"א קיימה היום (רביעי) הערכת מצב שבסיומה החליטה לקיים את המשחק המכריע בשלב הבתים של ליגת האלופות בין גלאטסראיי ליובנטוס (15:00, ספורט 5). החל משעות הבוקר ירד שלג באיסטנבול, ובארגון האירופי חששו כי לא ניתן יהיה לנהל את המשחק שהופסק אתמול בעקבות השלגים שנערמו באצטדיון טורק טלקום ארינה בטורקיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לשחק. האצטדיון של גלאטסראיי, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, המשחק נדחה להיום ב-15:00 (שידור ישיר בספורט 5) בשל השלגים העזים ותנאי המגרש הקשים מאוד. המפגש המכריע שהמנצחת בו תצטרף לריאל מדריד בשמינית הגמר שוחק במשך 32 דקות שבהן לא הובקעו שערים, אך לאחר סערת השלגים הקשה והתנאים הבלתי אפשריים, החליט השופט הפורטוגלי פדרו פרונקה להוריד את שחקני שתי הקבוצות מכר הדשא כדי לא לסכן את בריאותם וגם מאחר ותנאי המגרש הפכו לבלתי אפשריים.

שתי הקבוצות אמורות לעלות לכר הדשא ל-58 דקות של משחק. כזכור, גלאטסראיי זקוקה לניצחון ביתי כדי להעפיל לשמינית הגמר על חשבון האיטלקים שזקוקים רק לנקודה כדי לעלות מהמקום השני. באופ"א החליטו שאם המשחק יידחה בכל זאת פעם נוספת, הוא יתקיים ביום חמישי ובכל מקרה לא תהיה לאחר מכן דחיה נוספת. במצב שכזה, בהגרלת שלב הבתים ביום שני יוצב פתק עם שמות שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully