וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווגל: "התקשורת אוהבת 'הצהרות'. זה רק ניצחון אחד"

פרנק ווגל ואינדיאנה לא נסחפים גם אחרי הניצחון על ההיט. קובי מודאג מהרכות בצבע של הלייקרס ומעניק לעצמו ציון B

הקהל באינדיאנפולס קרא הלילה (בין שלישי לרביעי) Beat the Heat, Beat the Heat (בתרגום חופשי "תנצחו את ההיט") וקיבל את מבוקשו. הפייסרס המקומיים ניצחו את האלופה 84:90 והתבססו במקום הראשון במזרח עם מאזן 3:19, הרבה לפני ההיט להם מאזן 6:16.

פול ג'ורג' שקלע שתי שלשות חשובות בזו אחר זו ברבע השלישי, ניהל מאבקים עם לברון ג'יימס לאורך כל הערב וסיכם: "היה כיף, משחק ממש אינטנסיבי. שתי הקבוצות שיחקו ברמה גבוהה ואפשר היה לראות שלשתיהן היה חשוב לנצח".

המאמן פרנק ווגל שפע מחמאות לג'ורג', שאמנם איבד שישה כדורים, אבל קלע 15 מה-17 שלו במחצית השנייה ועבד קשה כל הערב. "זו הייתה הופעה מיוחדת של פול", אמר ווגל, "זה לא רק 15 נקודות במחצית השנייה, אלא גם השמירה על לברון, ואז על וייד כשלברון יצא, ואז שוב על לברון".

ווגל סירב להתייחס לניצחון כאל "הצהרה" והסביר: "החשיבות של הניצחון הזה נוגעת רק לכך שהתקרבנו בעוד ניצחון אחד למטרה שלנו. 'הצהרות' זה בעיקר בשבילכם העיתונאים, כדי שיהיה לכם מה לכתוב ומה לשאול אותי".

רוי היברט, שהוליך את רשימת הקלעים של אינדיאנה עם 24 נקודות, לא נסחף: "זה רק משחק אחד ונשתמש בו כחוויה לימודית. אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה ויש עוד הרבה עבודה לעשות".

רוי היברט, שחקן אינדיאנה פייסרס. Michael Conroy, AP
"מתייחס למשחק כאל חוויה לימודית". היברט/AP, Michael Conroy

אחרי שחזר מפציעה ארוכה ולא הבריק נגד טורונטו ראפטורס, קובי בריאנט אמר לפני יומיים ש"כרגע הכושר שלי הוא ברמה של חרא של סוסים". הלילה הוא נראה קצת יותר טוב. הוא קלע יותר (20 לעומת 9), איבד פחות (3 לעומת 8), אבל הלייקרס שוב הפסידו, הפעם 114:108 לפיניקס. המאזן של הקבוצה מהוליווד הוא כרגע שלילי: 11:10.

הפעם קובי נתן לעצמו ציון B ובסיום אמר: "זה תהליך. אתה פשוט צריך להמשיך להבין מה אתה מסוגל לעשות ומה אתה לא מסוגל. יש בקבוצה רצון ותחרותיות, אנחנו רק צריכים להוציא לפועל קצת יותר טוב".

הבעיה של הלייקרס הייתה כרגיל בצבע. פיניקס ניצחה בריבאונד 33:43 ונהנתה מאוד מהרכות ההגנתית של פאו גאסול. המאמן מייק ד'אנטוני אמר: "כרגע הנקודות שאנחנו סופגים בצבע הורגות אותנו. אנחנו צריכים לירוק דם בהגנה".

קובי הסכים עם המאמן: "אנחנו נותנים לקבוצות לחדור לצבע ולהגיע לטבעת. אנחנו לא קבוצת חסימות גדולה, אבל אנחנו צריכים לעשות פעולות שימנעו מהיריבות לחדור עד הסל".

קובי בריאנט, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Chris Carlson, AP
השתפר, אבל הלייקרס עדיין הפסידו. קובי/AP, Chris Carlson

* דייויד ווסט רשם במהלך הרבע הראשון של המשחק בין אינדיאנה למיאמי את הריבאונד ה-5,000 שלו בקריירה.

* הפייסרס גברו על ההיט למרות שיא איבודים עונתי: 21.

* אינדיאנה פיגרה במחצית, אבל ביצעה מהפך וניצחה. זו הפעם העשירית העונה בה הפייסרס עושים את זה.

* פיניקס שגברה על לוס אנג'לס לייקרס 108:114, ניצחה בסטייפלס סנטר לראשונה מאז נומבמבר 2010. קצת יותר משלוש שנים.

* המשחק של ברוקלין נטס נגד בוסטון הפגיש את קווין גארנט ופול פירס עם הקבוצה בה שיחקו תקופה ארוכה. לפירס זה היה המשחק הראשון בחייו נגד הקבוצה בה שיחק 15 שנה, לגארנט זה היה המשחק הראשון נגדה מאז מרץ 2007.

* הניצחון האחרון של טורונטו על סן אנטוניו היה 86:91 בינואר 2010. מאז חלפו כמעט ארבע שנים וה-93:116 של הספרס הלילה היה הניצחון השישי שלהם ברציפות על הקנדים.

* שיקגו הפצועה הפסידה הלילה למילווקי, אבל הרוקי אריק מרפי בכל זאת יכול להגניב חיוך קטן. הפורוורד-סנטר שנבחר עמוק בסיבוב השני של דראפט 2013, קלע נקודות NBA ראשונות בקריירה.

שחקן ברוקלין נטס, פול פירס, מול שחקן בוסטון סלטיקס, ג'ראלד וואלאס. Kathy Willens, AP
משחק ראשון אי פעם נגד הסלטיקס. פירס/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully