וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני לא ידע: שער היה מעלה אותו מהפסגה

מאמן סיטי הובך כשחגג ניצחון על באיירן, אבל חשב שהפרש שערים קובע: "קשה להבקיע שני שערים כדי לסיים בראש הבית"

צפו בפלגריני מביך את עצמו אחרי המשחק

עם כל המחמאות שמגיעות למנצ'סטר סיטי ביממה האחרונה אחרי המהפך המדהים מול באיירן מינכן, נראה שעניין אחד נשאר תמוה במיוחד הבוקר (רביעי). מנואל פלגריני כלל לא ידע ששער נוסף היה מעלה אותו לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ואמור היה לסדר לו הגרלה נוחה יותר.

כידוע, הסיטיזנס נקלעו לפיגור מוקדם מול הבווארים, אבל חזרו בצורה פנטסטית לניצחון 2:3 באליאנץ ארינה. זה התחיל עם שערים של תומאס מולר (5) ומריו גצה (12) שהכניעו את סגנית אלופת אנגליה, אבל בדקה ה-28 דויד סילבה צימק, אלכסנדר קולארוב השווה בפנדל (59) ובדקה ה-62 הושלם המהפך עם שער של ג'יימס מילנר. אלא שאם סיטי הייתה מבקיעה שער נוסף ולא מורידה את הרגל מהדוושה, היא הייתה מסיימת במקום הראשון, אבל מאמנה כלל לא ידע מזה.

ליגת האלופות: קאמבק ענק לסיטי, שיא לרונאלדו

ג'יימס מילנר: "זה מראה כמה אופי יש לנו"

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. GettyImages
אף אחד על הספסל לא ידע או לא יכול היה להגיד לו? מנואל פלגריני/GettyImages

למעשה החוקים בליגת האלופות לגבי דירוג קובעים שבמקרה של שוויון נקודות בין שתי קבוצות, מה שיכריע את המיקום הוא סך שערי שתי הקבוצות במפגשים ביניהן, ובמקרה של שוויון, שערי החוץ הם אלה שקובעים. פלגריני מצידו חשב שהפרש השערים הוא זה שמכריע ולכן הוא היה משוכנע שרק ניצחון 2:5 יעלה אותו מהמקום הראשון בטבלה.

"הייתי מכניס את אגוארו אם היינו מבקיעים את השער הרביעי כמובן, זו הסיבה ששלחתי אותו להתחמם", אמר פלגריני מבלי שידע ששער רביעי כבר היה מעלה אותו למקום הראשון. "אני חושב שזה היה סיכון להמשיך עם דויד סילבה, הוא לא יכול היה לשחק יותר מ-70 דקות. זה היה חשוב להיות בראש הבית, אבל זה לא הדבר הכי חשוב. זה קשה מאוד להבקיע שני שערים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. GettyImages
"זה היה חשוב להיות בראש הבית, אבל זה לא הדבר הכי חשוב". שחקני סיטי חוגגים/GettyImages

על חשיבות הניצחון על באיירן של פפ גווארדיולה אמר פלגריני: "רצינו לנקום על המשחק הראשון שבאיירן ניצחה בו 1:3 ולהראות שזה לא ההבדל בין באיירן לקבוצה שלנו. לנצח כאן ולהבקיע שלושה שערים בלי וינסנט קומפני, יאיא טורה, אלברו נגרדו וסרחיו אגוארו זה רק מראה שיש לנו סגל טוב מאוד. זה ניצחון חשוב מאוד".

"הייתה לנו פתיחה נוראית", אמר בסיום ג'יימס מילנר, שהתכבד בשער הניצחון הנאה לזכותה של סיטי. "היה נדמה שבאיירן הולכת לדרוס אותנו, כך שלחזור מדבר כזה מראה כמה אופי יש לנו בחדר ההלבשה. זה לא הספיק כדי לזכות בראשות הבית, אבל נצטרך הופעה שכזו בסיבוב הבא. המטרה הייתה להגיע לכאן ולהציג יכולת טובה, ורצינו לנקום על המשחק הקודם".

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
"אנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב ממה שנראנו היום". שחקני באיירן מינכן/רויטרס

למרות שההפסד עצמו לא שינה דבר עבור באיירן, הרי שהבווארים ממש לא אוהבים להפסיד. "אנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב ממה שנראנו היום", אמר קפטן אלופת אירופה, פיליפ לאהם, "במיוחד אחרי שאתה מוליך 0:2. למרות זאת, זכינו בראשות הבית, וזו היתה המטרה האמיתית שלנו".

מנג'ר באיירן מינכן, פפ גווארדיולה החמיא ליריבה בסיום ואמר: "כל הכבוד למנצ'סטר סיטי על ניצחון גדול. אני מקווה שעכשיו אנחנו מבינים קצת יותר עד כמה זה יכול להיות קשה לשחק בליגת האלופות, ונראה שכל כמה זמן אנחנו צריכים להפסיד משחק. עכשיו נצטרך להתמודד עם ההפסד הזה".

תומאס מולר הוסיף: "המשחק היה מוזר מאוד במחצית השנייה. הפנדל מן הסתם פגע מאוד בתוכנית המשחק שלנו, ובסופו של יום אנחנו צריכים להיות מרוצים מהתוצאה כי זה הספיק עבור הבטחת המקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully