וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "שמח על השיאים, אבל רוצה גם תארים"

הפורטוגלי נרגש, אבל הבהיר: "זו לא הרמה הכי טובה שלי". ארבלואה סיפר: "רונאלדו היה עצבני בסיום בגלל החמצת הפנדל". אנצ'לוטי התלהב מ-CR7: "הוא שחקן שלם"

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לנפק קבלות וסיבות טובות לכל חובבי הכדורגל העולמי מדוע הוא זה שצריך לזכות בכדור הזהב. הפורטוגלי המצוין של ריאל מדריד שוב הבקיע, הפעם ב-0:2 על קופנהאגן, ושבר שיא עם השער התשיעי בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה. זה כמובן הפך אותו לכובש המצטיין בכל הזמנים בשלב הבתים של המפעל.

ליגת האלופות: קאמבק ענק לסיטי, שיא לרונאלדו

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
"הקבוצה טובה מאוד, בטוחה בעצמה ומשחקת כדורגל אטרקטיבי". כריסטיאנו רונאלדו/AP

בסך הכול יש לרונאלדו 60 שערים בליגת האלופות, והוא רחוק חמישה שערים ממסי ושבעה מראול בכובשי כל הזמנים במפעל. "המטרה הושגה, הקבוצה שיחקה טוב מאוד במגרש שהיה במצב רע מאוד", אמר רונאלדו בסיום המשחק. "שברתי שיא בליגת האלופות ואני שמח מאוד. הקבוצה טובה מאוד, בטוחה בעצמה ומשחקת כדורגל אטרקטיבי".

על היכולת האישית שלו הוא אמר: "אני חוזר שלב אחרי שלב. אני נמצא ברמה טובה, אבל לא הכי טובה. אני מרגיש טוב ורוצה לעזור לקבוצה. כל השערים הם חשובים לקבוצה וזה היה חשוב לשבור את השיא, אבל אני לא חושב על שיאים. המטרה העיקרית היא לנצח ולזכות בתארים".

שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
לא מעט תלונות על מצב הדשא. שחקני ריאל מדריד חוגגים/AP

מי שסיפר מעט ממה שעבר על רונאלדו אתמול (שלישי) הוא אלברו ארבלואה, שהודה כי CR7 היה עצבני לאחר המשחק בעקבות החמצת הפנדל, ואמר: "זה לא אצטדיון שקל לשחק בו, במיוחד אם מתייחסים למצב הדשא. אנחנו מסתכלים על כריסטיאנו כל יום, בלי קשר לשיאים. הוא עזב את המגרש כעוס מכיוון שהוא החטיא את הפנדל והוא לא אוהב לטעות, אבל הדבר החשוב הוא הניצחון. הקבוצה שלנו מתחזקת יותר ויותר. הוא משתפר בכל יום וההוכחה לכך היא שלב הבתים".

גם קרלו אנצ'לוטי החמיא לרונאלדו, ואמר עליו: "אינזאגי היה קטלני ברחבה, איברהימוביץ' חזק עם יכולות, כריסטיאנו שחקן שלם". על המשחק עצמו אמר המאמן האיטלקי: "זה היה משחק רציני מאוד, וממש לא פשוט. השחקנים שלי הראו גישה טובה ומשחק מצוין. החולצה של ריאל מדריד מעניקה מוטיבציה לכולם כאן, וזה מבטיח שהשחקנים ייתנו את הכול בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully