וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר הגדילה את יתרונה בפסגה

הקבוצה של נעם כץ ניצחה 0:3 את קרית אתא. ניצחונות גם למכבי תל אביב, הוד השרון ומנשה/חדרה/עמק חפר

המחזור התשיעי בליגת העל בכדורעף שוחק הערב (שלישי) ועמד בסימן עוד ניצחון של הפועל מטה אשר/עכו שהעלתה את מאזנה לתשעה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה לאחר 0:3 (18:25, 14:25, 17:25) ביתי על עירוני קריית אתא.

האדומים עברו חלק את המשחק בעזרתם של לאונרדו דוס סנטוס שסיפק 15 נק' (59%) וצמד חוסמי האמצע אלכס אוסוקין (5 קיל בלוק) וסלבה בצ'קלה (3 קיל בלוק) שתרמו כל אחד 12 נק'.

מאמן הפועל מטה אשר עכו נעם כץ. קובי אליהו
עדיין ללא הפסד. נעם כץ/קובי אליהו

מכבי הוד השרון שמרה על המקום השלישי בטבלה לאחר שלא התקשתה בדרבי הביתי עם אליצור הוד השרון שהסתיים בניצחון לקבוצה של תומר רוסיאנסקי 0:3 (17:25, 21:25, 11:25). "אני שמח שהיה ניצחון חלק וקל, למרות שיוחאי דדון ורועי גולומב לא שיחקו. כל הכבוד לניתאי בן ברוך שעלה כליברו ועשה עבודה מצויינת" סיכם לאתר איגוד הכדורעף המאמן המנצח. ג'קי גפט בלט אצל המנצחים עם 13 נק' (3 אסים, 2 קיל בלוק), ואסילי פוילוב 12, פרד טישיירה 9. גם אלי קליינשטיין אל שיחק בגלל פציעה. לאליצור: צ'מיל רודיון 10 נק'.

מנשה/חדרה/עמק חפר לא נבהלה מהפסד במערכה השנייה מול הפועל ירושלים באולם הביתי בעין שמר ודאגה לחזור לעניינים בכדי להבטיח שלוש נקודות חשובות עם ניצחון שישי העונה.

המשחק המרכזי של הערב באולם בר לב סיפק מותחן בין הפועל כפר סבא למכבי תל אביב תל אביב, שניצחו בסופו של דבר 2:3 אחרי מותחן ומשחק צמוד. "חבל לי על הנקודה שאיבדנו, שמח על הניצחון" סיכם המאמן זהר בר נצר, "כל הכבוד לכפר סבא על משחק הגנה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully