וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל ונהריה ניצחו, באר יעקב הפתיעה את כפ"ס

הקבוצה של ברתנא שמרה על הפסגה עם 76:81 על מכבי הוד השרון, נהריה ניצחה באשקלון, באר יעקב ניצחה בכפר סבא

המחזור התשיעי של הליגה הלאומית בכדורסל התקיים הערב (שלישי) מבלי שנרשמו הפתעות מרעישות. הפועל גליל עליון שמרה על הפסגה אחרי שגברה על מכבי הוד השרון 76:81, בעוד עירוני נהריה חזרה ממשחק החוץ שלה באשקלון עם ניצחון 75:88. מכבי באר יעקב הפתיעה את כפר סבא עם ניצחון חוץ, בעוד רמת גן גברה על אליצור רמלה, טבעון ניצחה בעפולה ומגדל העמק הכניעה את יבנה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
שמרו על הפסגה. גורדון/נמרוד סונדרס

הפועל גליל עליון - מכבי הוד השרון 76:81

מוליכת הטבלה נאלצה לעבוד קשה בהרבה משחשבה מול נועלת הטבלה, אבל הצליחה לבסוף לצאת עם הניצחון ששמר אותה במקום הראשון. הוד השרון הצליחה לתת פייט כמעט לכל אורך המשחק כששלשות של גנדל ופישר צימקו ל-72:70, דקה וחצי לסיום. אלא שאז הכה אריק ארטלי עם שלשה גדולה והוסיף שלוש נקודות נוספות מהקו שהבטיחו את הניצחון. ארטלי סיים עם 22 נקודות ו-19 נקודות, דייויד לאבו תרם 17 ו-8 ריבאונדים בעוד 18 נקודות של אנתוני פישר (1 מ-7 לשלוש) לא עזרו לקבוצתו לנצח.

אליצור אשקלון - עירוני נהריה 88:75

הקבוצה שירדה מליגת העל קיוותה לגבור על המועמדת הבכירה לעלייה העונה, אבל לא היתה יכולה לשחקניו של רועי חגאי. נהריה קיבלה הצגה גדולה מאופיר הובר שהוליך את חבריו אל הניצחון ששמר את הקבוצה במקום השני, בעוד אשקלון המשיכה במסעה לכיוון הקו האדום. עוד הוליכה ברבע הראשון, אבל נפלה לפיגור 15 ברבע השלישי. שתי שלשות גדולות של מיטשל החזירו את המארחים עד כדי פיגור חד ספרתי ברבע האחרון, אבל שלשה של סטולרו ושתי חדירות גדולות של נייט מילר סגרו את הסיפור. הובר סיים עם 25 נקודות (5 מ-6 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש) ו-7 ריבאונדים וקיבל סיוע מקני לאוסון עם 22 ו-13 ריבאונדים. מיטשל היה ענק עבור אשקלון עם 27 (5 מ-10 לשלוש) ו-6 ריבאונדים שלא הספיקו.

הפועל עפולה - הפועל קרית טבעון/מגידו 77:73

האורחים חזרו עם ניצחון חוץ גדול וחשוב שקיבע את מעמדם בצמרת. צ'ארלס הינקל לקח על עצמו את המשחק והפך פיגור 4 במחצית ליתרון 4, שתי דקות לסיום. אלן וקיקוס עוד הורידו לפיגור 2, 14 שניות לסיום, אבל סל ניצחון גדול של פרד האנטר הנחיל הפסד חמישי לעפולה העונה. הינקל סיים עם 27 נקודות גדולות ו-9 ריבאונדים, האנטר רשם 13. לעפולה: איתן רוטנברג 18 ו-9 ריבאונדים.

ניב סולומון, אופיר הובר שחקני מכבי הוד השרון. קובי אליהו
משחק ענק. הובר/קובי אליהו

אליצור יבנה - הפועל מגדל העמק 86:80

אוי, יבנה יבנה... המארחים, שפתחו את העונה עם לא מעט שאיפות שוב כשלו בניסיונם להשיג ניצחון שני ברציפות, והמשיכו לרשום הפסד אחרי כל ניצחון. יבנה דווקא פתחה מצויין ורשמה 28 נקודות כבר ברבע הראשון, אבל ריצת 15:26 של מגדל העמק ברבע השני ובדיוק אותה ריצה ברבע הרביעי העניקה למגדל העמק ניצחון והיא עדיין חזק עם חבורת הצמרת. אנתוני גורלי סיים עם 23 נקודות עבור מגדל העמק, בעוד גיל קלאבל רשם 21 והוסיף 7 ריבאונדים. את קלעי יבנה הוליך דניאל תמיר עם דאבל דאבל של 21 ו-10 ריבאונדים.

הפועל כפר סבא - מכבי באר יעקב 80:64

ההפתעה של המחזור הגיעה דווקא מכיוונה של מכבי באר יעקב מהתחתית, שהנחילה הפסד ביתי משמעותי למארחים. מה שמפתיע עוד יותר הוא שבאר יעקב פיגרה במחצית ב-17 נקודות. אלא שאז הגיעה מחצית שנייה משוגעת במיוחד של האורחים, שטסו ל-17:50 בשני הרבעים הבאים, בעוד כפר סבא פשוט נותרת המומה. ריי וויליס הוליך את באר יעקב עם 24 ו-10 ריבאונדים וקיבל סיוע מרז אלבז שרשם 14 ו-7 ריבאונדים. לכפר סבא: שורטר 22 ו-13 ריבאונדים.

עירוני רמת גן - אליצור רמלה 81:99

אחרי פתיחת עונה חלשה, רמת גן ממשיכה במסלול השיפור שלה, בעוד רמלה עושה את הדרך ההפוכה. רמת גן סגרה את המשחק הזה כבר בשני הרבעים הראשונים כשהוליכה 37:53 במחצית, ואף הגדילה את יתרונה ברבע השלישי, לפני שהורידה את הרגל מהגז בסיום. עודד שעשוע נתן משחק נהדר עם 22 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, עמית תמיד רשם 18 ו-7 ריבאונדים. את רמלה הוליך ריימונד סאלי עם 28 ו-8 ריבאונדים.

אליצור עירוני קרית אתא - א.ס רמת השרון 83:88

שחקן עירוני אשקלון עודד שעשוע. מגד גוזני
עוד הופעה נהדרת שלו. שעשוע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully