וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "בטוח שנהיה מוכנים לקרב"

10.12.2013 / 21:29

אחרי שכבר העפילה לסיבוב השני ביורוקאפ, תנסה מכבי חיפה להבטיח את המקום השני שתתארח אצל בנביט (19:00, ספ' 2)

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי) בטורקיה אצל בנביט במסגרת המחזור התשיעי בשלב הבתים של היורוקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 2). הקבוצה של דני פרנקו כבר העפילה לשלב הבתים השני, אחרי שניצחה בשבוע שעבר את VEF ריגה, וכעת נותר לה להלחם על המקום השני בה היא ממוקמת. במידה וחיפה תפתיע את הטורקים בחוץ, או תפסיד בעד 2 נקודות הפרש, היא תבטיח את המקום השני לפני המחזור האחרון.

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יסתדר בלי מורן רוט? דני פרנקו/ברני ארדוב

הירוקים יופיעו למשחק ללא מורן רוט הפצוע, שייעדר בחודש הקרוב לפחות בעקבות ניתוח ארתוסקופיה לתיקון קרע במיניסקוס ברך ימין. בקבוצה שוקלים לצרף גארד במקומו של רוט, כשניב ברקוביץ' שצפוי להיות משוחרר מהפועל אילת בעקבות הגעתו של יובל נעימי, עשוי לבוא בחשבון. "מצפה לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה חזקה מאוד. אני בטוח שנהיה מוכנים לקרב נגד בנביט ואני מקווה שנמשיך את ההצלחה שלנו באירופה", אמר הקפטן עידו קוז'יקרו לקראת המשחק.

לטורקים המשחק הקרוב יכול לעזור בהעפלה לסיבוב הבא, למרות שהמשחק הגורלי באמת יתקיים בשבוע הבא בריגה נגד הקבוצה המדורגת במקום הרביעי. בנביט מוליכה את טבלת הליגה הטורקית עם מאזן מרשיטם של שמונה ניצחונות והפסד אחד בלבד. השחקנים הבולטים שלה ביורוקאפ העונה הם ארל רולנד עם 15 נקודות, צ'אק דיוויס עם 14.3 נקודות ו-5.9 ריבאונדים וסמי מחייה עם 13.9 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully