וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים, ועצוב: קבוצה הולנדית מתרפסת בפני "שייחים"

שני שחקנים שיכנעו את אנשי דן בוס שהם רוצים להשקיע בקבוצה. אלו לא התקשו לעשות הכול בשביל העסקה. התוצאה: איסור על הומוסקסואלים והדרת נשים. צפו

סיפור מדהים, משעשע וגם מאוד עצוב, מגיע אלינו היישר מהולנד. סיפור שכבר הפך לוויראלי ברשת, סופר בשפות רבות לגולשי האינטרנט ברחבי תבל ומצביע בעיקר על הכמיהה למשקיעים מיליארדרים מהמפרץ הפרסי או מאסיה, גם במחיר של ויתור על עקרונות היסטוריים ואפילו שם המועדון.

לא מעט קבוצות בשתי הליגות הבכירות בארץ השפלה נואשות לכסף ותחנת הטלוויזיה המקומית PowNews ביקשה להוכיח זאת. התחנה שכרה שני שחקנים שיגלמו שייחים ערבים שהוצגו כנציגי קבוצת הרכישה "קבוצת אל מאסיר", בשמו של האדם שמאוחר יותר יתברר כפיקטיבי, שייח ראשיד בין עבדלעזיז אל מאסיר.

תחנת הטלוויזיה שלחה בשמם של ה"שייחים" הצעות רכישה לכל הקבוצות בשתי הליגות הראשונות בהולנד. שלוש התעניינו וכל השאר השיבו בשלילה. אחרי כמה ימים של מגעים, שתיים נוספות ויתרו והיחידה שהתעניינה ברצינות הייתה דן בוס מליגת המשנה. בשלב הזה נקבעה פגישה.

בתחילת הפגישה השייחים מודיעים שיש להם תקציב ל-10 עד 15 שנים, 40-50 מיליון דולר לשנה. הם גם מציעים להגדיל את האצטדיון מ-8,000 מקומות ל-20 אלף. לאחר ששני אנשי המועדון מקבלים את ההצעות, ה"שייחים" מתחילים בדרישות.

השניים אומרים שהם לא אוהבים את מאמנה של דן בוס רוד קייזר ומבקשים להחליף אותו. בנוסף, הם רוצים להחליף את צבעי המועדון משחור-לבן למשהו צבעוני יותר ואפילו לשנות את שם המועדון ל"דראגונס דן בוס". שני אנשי המועדון מסכימים לכל אחת מהדרישות הללו ללא היסוס.

לאחר מכן, העניינים הופכים למוזרים עוד יותר. השייחים אומרים שהם רוצים לתת לשחקנים כסף שחור, מהצד, על מנת שהם יבואו לשחק בקבוצה.

הנושא הבא הוא הומוסקסואליות. השייחים שואלים "האם אתם יכולים להבטיח שאין ולא יהיו לכם שחקנים הומוסקסואלים?" ואנשי המועדון מבטיחים שכן. הם גם מסכימים שלא למכור יותר אלכוהול בתוך תחומי האצטדיון וליצור הפרדה וכניסות שונות לנשים ולגברים באצטדיון.

אחד מחברי ההנהלה שנפלו בפח, פרד ואן דר הורן, אמר אמש: "היו רק חילופי אי מיילים, אבל בשום שלב לא לקחנו אותם ברצינות. עלינו עליהם במהרה וידענו שזו בדיחה, אז המשכנו במשחק הזה. יחד עם זאת, אם במועדון יחליטו שאני צריך לעזוב בגלל המקרה הזה, אקבל זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • דן בוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully