וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה קשר מקסיקני בן 18

10.12.2013 / 12:30

איזאק שחוח מקלוב אמריקה, ששייך לנבחרת הנוער של מקסיקו, הושאל לחצי שנה עם אופציה לרכישה. מאנה בטוויטר: "אם אפרסם בפומבי את הצד שלי, יהיו בעיות"

one

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) על כך שסיכמה עם קבוצת קלוב אמריקה המקסיקנית על השאלתו של איזאק שחוח, לחצי שנה עם אופציית לרכישה. מדובר בשחקן בן 18.5 הנמנה על סגל נבחרת הנוער של מקסיקו, אותה ייצג במכבייה האחרונה, ומשחק בתפקיד קדמי בכנף. שחוח יצורף כעת לקבוצת הנוער של המועדון לאחר שהרשים במבחנים שנערכו לו בקרית שלום לפני כחודשיים.

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
חושב על העתיד. ג'ורדי קרויף/ניב אהרונסון

המגן הספרדי של מכבי, מאנה, שקיבל לפני כשבוע הודעה על שחרורו מהקבוצה בסיום החודש, לא הגיב בתקשורת על דבר שחרורו ולמעשה טרם התראיין העונה מאז נחת בקרית שלום. עם או בלי קשר לשחרורו מהמדים הצהובים, צייץ היום מאנה בחשבון הטוויטר שלו וכתב בספרדית: "אם אפרסם בפומבי את הצד שלי, יהיו בעיות". כזכור לא הצליח המגן להשתלב מקצועית וחברתית במועדון ובסופו של דבר ובהסכמת שני הצדדים הוא יעזוב בסוף דצמבר ויחזור ככל הנראה לשחק בספרד. מאנה לא יקבל פיצוי כספי על התרת חוזהו, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בשלב זה ולמשך שלושת השבועות הקרובים ימשיך המגן הספרדי להתאמן עם הקבוצה, עד לשחרורו הרשמי בתחילת חלון ההעברות של חודש ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאנה מכבי תל אביב מול רביד גזל עלי עוסמאן בני סכנין. ברני ארדוב
מי אמר למי? מאנה/ברני ארדוב

בתוך כך ערכה הקבוצה הבוגרת היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד בורדו ביום חמישי. למרות שהצרפתים איבדו כל סיכוי במפעל ואף יגיעו לישראל ללא מרבית משחקני ההרכב הראשון, באלופה הישראלית מסרבים להקל ראש במשחק והעבירו מסר לשחקנים שימנעו מזלזול ושאננות. "מי שחושב שהמשחק הזה מונח אצלנו בכיס טועה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "נצטרך לעבוד קשה וכמובן שאנחנו רוצים להשיג ניצחון שיהיה גם בעל משמעות לנקודות הדירוג שנצבור לקראת הקיץ".

החלוץ טל בן חיים, שנפגע ברגלו במשחק הניצחון 1:2 נגד בית"ר ירושלים בטדי, טופל אמש וגם היום וצפוי להיות כשיר ליום חמישי.

מכבי תל אביב הודיעה היום על השקת סרגל הכלים הרשמי של המועדון. על פי ההודעה, הטולבר החינמי שמושק בשיתוף חברת 'קליינט-קונקט' מכיל חיפוש מובנה של גוגל, קישורים לעמודי הרשמיים של המועדון ברשתות החברתיות, קישור לחדשות המועדון, לוח המשחקים, חנות המרצ'נדייז ומכירת הכרטיסים למשחקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully