וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון חתם בק.פ.ר עד תום העונה

10.12.2013 / 11:34

הישראלי שקיבל רישיון עבודה קיבל בסופו של דבר חוזה קצר טווח, עם אופציה לעונה נוספת: "מאושר שזה נסגר". רדנאפ: "תוספת פנטסטית לסגל שלנו"

יממה אחרי שקיבל סוף סוף את רישיון העבודה שלו באנגליה, חתם הבוקר (שלישי) רשמית יוסי בניון בק.פ.ר. חוזהו של הקשר הישראלי יהיה עד תום העונה הזו בלבד, לאחר שבמהלך המשא ומתן הארוך בין הצדדים דרש בניון חוזה לשנה וחצי. לוואלה! ספורט נודע שיש בחוזה סעיף בנוגע לאופציה לעונה נוספת, כשבתום העונה שני הצדדים קבעו להיפגש ולדון בהמשך ההתקשרות.

"אני מאושר שזה נסגר ומאוד שמח להצטרף", אמר בניון אחרי החתימה לאתר הרשמי של ק.פ.ר. "התאמנתי פה במשך שבועיים ועכשיו אני לא יכול לחכות לעזור לקבוצה. שיחקתי בפרמיירליג בשמונה העונות האחרונות ואני מצפה לעזור לק.פ.ר לבנות התחלה מצוינת לעונה הבאה". המנג'ר הארי רדנאפ הוסיף: "יש לו יכולת נהדרת והוא שחקן שתמיד אהבתי. בזמנו, ניסיתי להביא אותו לטוטנהאם". הוא כדורגלן ברמה הכי גבוהה שיש. הוא יהיה תוספת פנטסטית לסגל שלנו".

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
"מצפה לעזור לק.פ.ר לבנות התחלה מצוינת לעונה הבאה". יוסי בניון/ברני ארדוב

לאחר התיקו המאכזב מול בלקבורן בסוף השבוע האחרון, צמרת הצ'מפיונשיפ נראית צפופה מתמיד. ק.פ.ר מדורגת שניה בטבלה עם 39 נקודות, בדיוק כמו למוליכה בארנלי. לסטר (38 נקודות) ממוקמת שלישית ונשארת חזק במרוץ. שבוע לאחר המשחק מול לסטר תפגוש ק.פ.ר את נוטינגהאם פורסט, למשחק צמרת שלישי בשלושה מחזורים.

בניון, 33, הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת. בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים, ובינואר 2014 ירד לראשונה לליגת המשנה וסייע לק.פ.ר לחזור לפרמיירליג כשהבקיע שלושה שערים בחצי עונה. תוך כדי, הוא גם הספיק לשבור את שיא ההופעות בנבחרת ולהעמידו על 96 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully