וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון קיבל אישור עבודה, יהפוך השבוע לשחקן ק.פ.ר

9.12.2013 / 18:06

השחקן בישראל במטרה לקבל חותמת נוספת על הדרכון וישוב לאנגליה בסופ"ש. צפוי לערוך בכורה במשחק העונה מול לסטר

קשר נבחרת ישראל, יוסי בניון, קיבל את אישור העבודה שמאפשר לו לשחק באנגליה. בניון אמור להפוך עוד השבוע באופן רשמי לשחקנה הרשמי של קווינס פארק ריינג'רס, לאחר שנחת הערב בישראל במטרה לקבל חותמת נוספת על הדרכון, שמיד לאחריה יהפוך רשמית לשחקן הקבוצה.

הקשר, שעל מועמדותו והסיכום בינו לבין ק.פ.ר מצמרת ליגה המשנה באנגליה פורסם בוואלה! ספורט, כבר חתם על חוזה לעונה וחצי עם המועדון, שייכנס לתוקף מיד לאחר חזרתו לאנגליה. בניון אמור לשהות בישראל ביומיים הקרובים ולכן לא נראה שיהיה בסגל למשחק החוץ מול בלקפול, אלא ימתין שבוע נוסף, לאחד המשחקים המסקרנים העונה, בו תארח הקבוצה את לסטר הנאבקת איתה על העפלה לפרמייר ליג.

יוסי בניון במשחק של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ועכשיו: חזרה למגרשים. בניון/ברני ארדוב

לאחר התיקו המאכזב מול בלקבורן בסוף השבוע האחרון, צמרת הצ'מפיונשיפ נראית צפופה מתמיד. ק.פ.ר מדורגת שניה בטבלה עם 39 נקודות, בדיוק כמו למוליכה בארנלי. לסטר (38 נקודות) ממוקמת שלישית ונשארת חזק במרוץ. שבוע לאחר המשחק מול לסטר תפגוש ק.פ.ר את נוטינגהאם פורסט, למשחק צמרת שלישי בשלושה מחזורים.

בניון, 33, הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת. בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים

מה מצפה ליוסי בניון בקבוצתו החדשה?

יוסי בניון סיכם לעונה וחצי בק.פ.ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully