וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע מבוקש בליגה הפלסטינית

10.12.2013 / 14:27

החלוץ שיעזוב את קרית שמונה עשוי להתפתות לעבור לליגה בה הוא מוערך מאוד: "הוא יהיה אחד הכוכבים הגדולים"

one

אחמד סבע מבוקש על ידי כמה קבוצות בליגה הפלסטינית. החלוץ שהגיע לעירוני קרית שמונה בתחילת העונה לא השתלב, ובקבוצה קיבלו את ההחלטה לשחררו כאשר הבעלים איזי שרצקי שנחת אתמול בארץ צפוי להיפגש עימו ולסגור עוד כמה עניינים לא פתורים לפני שחרורו הרשמי.

כעת מסתבר שמלבד בני סכנין שהתעניינה בשחקן, ובני לוד שכבר שוחחה איתו ומעוניינת מאוד בשירותיו, גם בליגה הפלסטינאית לוטשים עיניים לכיוונו של החלוץ בן ה-33. מקורב לכמה ראשי קבוצות בליגה הפלסטינית אמר לוואלה! ספורט: "יש דיבור חזק מאוד על אחמד סבע בליגה הפלסטינאית. יש הרבה קבוצות שרוצות אותו ואם הוא יסכים לזה הוא יהיה אחד הכוכבים הכי גדולים בליגה הזאת".

מיבנה לקרית שמונה: רועי קהת סיכם ל-3 שנים וחצי

אחמד סבע עירוני קרית שמונה (גם בגודל פוסטר). אדריאן הרבשטיין
"הוא יהיה אחד הכוכבים הכי גדולים בליגה הזאת". אחמד סבע/אדריאן הרבשטיין

עוד נודע לוואלה! ספורט שסבע כבר קיבל בעבר פניות מהליגה הפלסטינית ודחה אותן, אך בהחלט ייתכן שהצעה כספית גבוהה עשוי לפתות אותו כעת לקראת סיום הקריירה להיענות הפעם בחיוב לאחת מההצעות.

מי שעוד יעזוב הוא דרקו טסבסקי, שעסקת העברתו לבנגקוק התאילנדית אמורה להיסגר בקרוב, כשקרית שמונה תקבל כ-850 אלף שקלים עבור כרטיסו. גם שאלת עתידו של ברק בדש נשארה עדיין פתוחה, כשבחודש ינואר השחקן יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שחפצה בו לקראת העונה הבאה, אך אם תגיע הצעה כבר העונה ובדש יודיע שהוא רוצה לעזוב לקבוצה שתהיה מוכנה לשלם עבור כרטיסו, ייתכן מאוד שכבר בעוד חודש הוא יעזוב.

המאמן ברק בכר על שחקניו באסיפת הוידאו שנערכה היום. בכר הביע בפני שחקניו את האכזבה ואף אמר להם שהמשחק מול עכו זה משחק שאסור היה להם להפסיד. בכר אף כתב על הלוח את הרכבה של הפועל עכו ואמר לשחקניו: ?תראו זו הקבוצה שהפסדתם לה. הם נלחמו יותר, היו אגרסיביים יותר. זה משחק שהיינו צריכים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully