וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר רועי קהת סיכם בעירוני קרית שמונה

9.12.2013 / 18:33

שחקן יבנה יחתום ל-3 שנים וחצי ויצטרף בינואר: "זה מועדון שנחשב לחממה". העברת טאסבסקי לבנגקוק תתבצע השבוע

רועי קהת, קשרה של מכבי יבנה, סיכם לשלוש שנים וחצי בעירוני קרית שמונה. החתימה הרשמית בין הצדדית תיערך עם תחילת חודש ינואר, אז ייפתח חלון ההעברות. קהת וסוכנו נפגשו היום עם ראשי קרית שמונה, זאת לאחר שבשבועות האחרונים נערכו כמה שיחות בין הצדדים ובפגישה היום (שני) סוכמו כל תנאיו של הקשר. בקרית שמונה מאמינים שקהת, שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה, יכול להוות חלק משלד הקבוצה בשנים הקרובות ויוכל להתפתח בקבוצה ולצאת לאירופה, מה שיכניס למועדון כסף בעתיד.

"אני שמח להצטרף למועדון כמו עירוני קרית שמונה", אמר קהת. "ידוע כי זה מועדון שנחשב לחממה עבור שחקנים ואני מאוד מקווה להצליח ולעזור למועדון להתקדם כבר בתקופה הקרובה".

שחקן הפועל באר שבע, רועי קהת. קובי אליהו
קהת בימיו בהפועל באר שבע/קובי אליהו

קהת בן ה-21 החל את הקריירה במכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת לאחר שכבש 21 שערים בעונת הדאבל עם הנוער. בעונת 2011/12 כבר היה חלק אינטגרלי מהסגל הבוגר אצל מוטי איווניר, כבש שלושה שערי ליגה ואחד זכור במיוחד מול בשיקטאש בליגה האירופית. בעונה שעברה הושאל הקשר להפועל באר שבע, ובקיץ חזר אוטומטית למכבי תל אביב לפני שנפרד ממנה בסיום הליך בוררות. קהת חתם במכבי יבנה מהלאומית עם אפשרות לעזוב בינואר, כבש במדיה שער אחד בהופעת הבכורה שלו מול הפועל אשקלון (1:3) וכעת ישוב לליגת העל.

ההצטרפות הצפויה של קהת לקרית שמונה מגיעה לאור העזיבה הצפויה של דרקו טאסבסקי לבנגקוק התאילנדית. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הצדדים כבר הגיעו לסיכום ראשוני ובקרית שמונה חיכו להצעה רשמית מהקבוצה התאילנדית. זו הגיעה אתמול ועתה הצדדים מחליפים טיוטות, כשההערכה היא שהחתימה תתבצע בימים הקרובים. קרית שמונה צפויה לקבל כ-850 אלף שקלים עבור הקשר המקדוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully