וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטיבן ג'קסון יחתום בלוס אנג'לס קליפרס

הפורוורד בן ה-35 צפוי להוסיף קשיחות וקליעה לסגל של דוק ריברס. פונדקסטר גמר את העונה, פירס ישוב מוקדם מהצפוי

סטיבן ג'קסון חוזר ל-NBA. בתקשורת האמריקאית מדווחים הלילה (שני) כי הסמול פורוורד בן ה-35 הגיע לסיכום עם הקליפרס על חוזה עד תום העונה, ויחתום בזמן הקרוב באופן רשמי. ג'קסון, ששוחרר בסיום העונה שעברה מסן אנטוניו, יוסיף עומק וקליעה לקו האחורי של הקבוצה של דוק ריברס, ויצטרף למאט בארנס, ג'יי ג'יי רדיק וג'ארד דאדלי על עמדות 2-3.

אשתקד העמיד ג'קסון, שזכה עם סן אנטוניו באליפות ב-2002/03 ומחזיק בנסיון פלייאוף עשיר, ממוצעים של 6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק, וממוצעי הקריירה שלו ב-13 עונות ב-NBA עומדים על 15.3 נקודות (41 אחוז מהשדה, 33 אחוז ל-3), 3.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק.

שחקן סן אנטוניו ספרס סטיבן ג'קסון. GettyImages
קפטן ג'ק חוזר/GettyImages

עוד ברחבי הליגה

* קווינסי פונדקסטר, שהיווה חלק חשוב מהרוטציה של ממפיס אשתקד, נפצע ברגלו וסיים את העונה. בכך מצטרף הקלעי המחונן למארק גאסול, שקרע את רצועת ה-MCL בברכו, וכן לזאק ראנדולף, טוני אלן ואד דייויס שהחמיצו מספר משחקים העונה.

* גם מילווקי סובלת מפציעות רבות העונה, והערב הצטרף לרשימה הזו זאזה פאצ'וליה, שנפצע ברגלו ויחמיץ את החודש הקרוב.

* בניגוד לשניים הללו, מי שעשוי לשוב לפרקט כבר במשחק הקרוב הוא פול פירס. הגארד הוותיק אמור היה להחמיץ 2-4 שבועות בשל פציעה בידו, אולם בחלוף 10 ימים הוא שב להתאמן ועשוי לפגוש את קבוצתו לשעבר, בוסטון, מחר בלילה. מי שיחזור בוודאות לחמישייה של הנטס הוא דרון וויליאמס, שהחמיץ את תשעת המשחקים האחרונים.

פול פירס ברוקלין נטס. AP
חוזר מוקדם מהרגיל. פירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully