וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ג'יימס שלישי ברוטציה, הוא צריך לחזור לעצמו"

9.12.2013 / 22:20

מאמן מכבי ת"א ניסה לדרבן את הסנטר שחזר מפציעה: "סופו וטיוס טובים". ראשל"צ תנסה להחתים את נעימי עד יום ראשון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד הכואב להפועל ירושלים במחזור הקודם, מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לנצח בליגת העל, כשהביסה בקלות 58:79 את מכבי ראשון לציון ביד אליהו. הצהובים עדיין לא נמצאים היכן שהם רוצים להיות בליגה - משמע במקום הראשון - אך מקווים כי כעת, אחרי הניצחונות על קובאן ועל ראשון לציון, משהו ישתנה ומפלס הלחץ יירד משמעותית. בלאט יכול לשאוב עידוד מהתצוגות החיוביות של שני הגארדים טייריס רייס וריקי היקמן, שהתקשו בתקופה האחרונה וקלעו 11 כל אחד הערב.

חזרו לנצח: 58:79 למכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לכושר? היקמן/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט אמר בסיום: "תמיד ממעיטים כשאנחנו מנצחים ומגדילים כל הישג של מישהו אחר. ראשון לציון ניצחה בשבוע שעבר את אחת הקבוצות היותר טובות שלנו, הפועל אילת, ומגיע קרדיט לחבר'ה ששיחקו טוב היום. אני לא לוקח מהיום שום דבר חוץ העובדה שיכולתי לתת מנוחה לשחקנים, והאחרים יכלו לעשות עבודה. היקמן שיחק טוב מאוד, טייריס עשה עבודה מצוינת, ואם הוא ייכנס וישתלב עם יוגב אוחיון זה יהיה מצוין. המטרה הייתה לנצח ולשחק כמה שיותר טוב אבל עם הרבה מאוד דקות משחק לאנשים שהיו צריכים את זה, והרבה חילופים כדי לשמור על שחקנים טריים וזה גרם למשחק מקוטע בהתקפה".

על יכולתו של שון ג'יימס אמר בלאט: "שון ג'יימס כרגע שלישי ברוטציה, סופו ואלכס עושים עבודה טובה ושון צריך לעבוד קשה ולחזור לעצמו. לא רציתי לסכן אותו והוא יצטרך לעשות מחר ומחרתיים אימונים חזקים ואינטנסיביים ונכין אותו ליום חמישי".

ריקי היקמן הוסיף: "התכוננו טוב למשחק הזה ויצרנו מומנטום כבר מההתחלה. אנחנו צריכים להתקדם בליגה והגיע הזמן שנעשה צעד קדימה. אני שוב בריא ומנסה לחזור לעצמי. זאת הייתה התחלה קשה פיזית ואני מרגיש הכי טוב שהרגשתי כל העונה, כרגע אני משתפר ומנסה להגיע לאן שאני רוצה להגיע. המטרה היא רק ללכת ולהתקדם. להתחיל או לבוא מהספסל? אני חייב להישאר עם אותה הרגשה, אני צריך להמשיך להיות אגרסיבי ולשחק את המשחק הרגיל שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי ראשון לציון ג'יימס תומאס לפני שחקן מכבי תל אביב בן אלטיט. יוסי ציפקיס
שוב לא שקט. ג'יימס תומאס/יוסי ציפקיס

בצד השני, מכבי ראשון לציון לא מוותרת על שחקנה של מכבי תל אביב יובל נעימי ומצויה במשא ומתן מתקדם איתו. כרגע הקבוצה מעיר היין היא המובילה במרוץ אחר הרכז. נעימי לא מתאמן יחד עם שחקני מכבי תל אביב ובראשון לציון ינסו להשלים את העסקה עד למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חולון שייערך ביום ראשון הקרוב.

מאמן מכבי ראשון לציון מתן חרוש אמר: "הסטטיסטיקה לא משקרת, אני לא רוצה לדבר על מכבי, היא קבוצה טובה וגדולה עלינו. כשמכבי מכריחה אותך לאבד 19 כדורים ורצה לסלים קלים, יש לנו רק מה ללמוד מזה, יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים ויש להם מה ללמוד. לא ככה רצינו להופיע". על יכולתם של דרור חג'ג' ועמית בן דוד אמר חרוש: "אני לא רוצה להתייחס לדברים שקשורים לאיך שהתחלנו את הדרך. שניהם שחקני ליגה מנוסים ויוצאים מן הכלל, הם תמיד היו השחקן השישי בקבוצות הקודמות שלהם, ככה לא נבנתה הקבוצה אצלנו. בלי להכניס כדור פנימה קצת קשה לנו כרגע".

על יכולתו של הזר החדש ואנדר בלו אמר חרוש: "זה שחקן שיש לו הרבה מה להציע. הייתה לנו אפשרות לקחת שחקן יותר מנוסה באירופה שלא היה כל כך רעב, או לקחת שחקן רעב שרוצה להצליח עם כישרון, ואת הכישרון רואים, החלטנו ללכת עליו ואני שמח על זה. הוא לא רכז, ובמשחקים האחרונים הוא תפקד גם כרכז, והוא לא כזה".

עמית בן דוד הוסיף: "הייתה לנו תוכנית משחק, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות כדי להישאר במשחק ולעצור אותם בדברים הספציפיים, זה עבד בהתחלה. ברבע השני לא הוצאנו לפועל את התוכנית שלנו, איבדנו כדורים והם רצו עלינו, הם יצרו פער שקשה לנו לחזור ממנו".

לידיעה הראשונית על המשא ומתן בין יובל נעימי ומכבי ראשון לציון

יובל נעימי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
יהיה כתום עד יום ראשון? נעימי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully