וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עימותים אלימים והפסקת חשמל בדרבי של נצרת

אבן שנזרקה מהיציעים הציתה מהומות במשחק הסוער, שהסתיים ב-1:1 בין הקבוצות. 1:1 גם בין הרצליה להכח, קטמון ניצחה

שבוע לפני סיום הסיבוב הראשון בליגה הלאומית, חזרה הערב (שני) מכבי הרצליה למקום השני בטבלה, אך עשתה זאת רק עם 1:1 ביתי מול הכח עמידר רמת גן המדורגת חמישית. הרצליה עם 26 נקודות, לעומת 25 של הפועל אשקלון ו-24 של הפועל פתח תקוה. הדרבי של נצרת סיפק כרגיל אירועים שלא קשורים לכדורגל, כולל תגרה אלימה והשלכת חפצים בין היציעים, ב-1:1 בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת. הפועל קטמון ניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב רמלה.

רפי עמוס שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
הציל נקודה להרצליה. רפי עמוס/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן 1:1

הקבוצה של דני ניראון הגיעה להרצליה אחרי הניצחון הדרמטי בדרבי, עקצה עם שער מוקדם, אבל יצאה רק עם נקודה מול המדורגת שנייה. הקפטן מייקל טוקורה כבש את הרביעי שלו העונה בליגה כבר בדקה השלישית, אבל בניגוד להפסד הביתי מול מכבי יבנה, הפעם למכבי הרצליה היה מספיק זמן לחזור ורפי עמוס איזן עבורה את התוצאה בדקה ה-45 עם השביעי שלו העונה. הרצליה נותרה ללא ניצחון ביתי על הכח מאז אפריל 2007, אז שיחקו יחד בליגת העל.

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 1:1

הדרבי הנצרתי לא עבר בשלום גם הפעם, עם עימות מכוער בין האוהדים וגם הפסקת חשמל שגרמה לעיכוב של כ-10 דקות בפתיחת המחצית השנייה. אבן שנזרקו בין מחנות האוהדים פגעה באחד הצופים, יצרה מהומה ביציעים וגרמה לחלק מהאוהדים לעזוב את אצטדיון גרין. כוחות הביטחון התקשו להגיב והשתלטו על העניינים רק לאחר דקות ארוכות. על כר הדשא, עלי חטיב העלה את אחי נצרת ליתרון בדקה ה-63 וטל בנין כבר ראה ניצחון בכורה, אבל איברהים בסיט קבע 1:1 בדקה ה-77.

הפועל קטמון - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

הירושלמים חזרו למסלול הניצחונות עם שלוש נקודות חשובות בטדי שהקפיצו אותם לחצי העליון של הטבלה. בית"ר תל אביב רמלה, שניצחה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים ואיבדה את האפקט של פתיחת העונה הטובה שלה, נכנעה בדקה ה-55 לבעיטה חזקה של אורי כהן מצד שמאל. המגן חגג שער בכורה במדי קטמון, שעלתה למקום השביעי. בית"ר רק שלוש נקודות מעל הפועל עפולה הנמצאת במקום ה-14, המוליך למבחנים.

אוהדי מכבי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
מהומות ביציעים. אוהדי אחי נצרת/אדריאן הרבשטיין

ליגה א':

בית"ר נהריה - הפועל בית שאן 2:2
לנהריה: שגיא חייט (65 בפנדל), פאדי זיאדה (83). לבית שאן: תום דן (15 ו-86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully