וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס מועמד לחזור בינואר

הקשר שעזב בעונה שעברה לא התאקלם בהפועל חיפה, ובבירה כבר בודקים את האפשרות להחזירו לקראת חלון ההעברות הקרוב. יואב כץ לא יוותר עליו בקלות, אך גורמים אצל האדומים דווקא מעוניינים בשחרורו

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

בית"ר ירושלים בודקת את האפשרות להחזיר לשורותיה את דריו פרננדס מהפועל חיפה כבר בחלון ההעברות בינואר הקרוב. פרננדס, שעזב את בית"ר בתום העונה שעברה בגלל עימות עם המאמן אלי כהן, נפצע ולא שיחק תקופה ארוכה בחיפה. פרננדס עדיין לא הצליח להפגין את יכולתו המוכרת במדים האדומים, מה שמביא לכך שבבית"ר יבדקו את האפשרות להנחיתו שוב בבית וגן.

רוני לוי: "שכל אחד ישים בצד את ההצלחה האישית"

הפסד רביעי רצוף לבית"ר ירושלים, 2:1 למכבי תל אביב

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתגעגע לבית"ר. דריו פרננדס/קובי אליהו

גם לאחר עזיבתו הבהיר פרננדס שהוא אוהב מאוד את בית"ר ירושלים ואף העלה לא מעט פעמים בטוויטר ציוצים המביעים געגוע לבית"ר. בצוות המקצועי המחודש של בית"ר מעדיפים קשר אחורי "גרזן", כפי שהם מכנים את פרננדס, וינסו להביא שחקן זר, אך אם רוני לוי לא ימצא שחקן כזה הוא יחזור לאופציית פרננדס.

בצד האדום בשלב זה לא מתכוונים לשחרר את פרננדס, מה גם הבעלים של חיפה יואב כץ אוהב מאוד את הקשר הארגנטינאי וחושב שהוא יכול לתרום רבות לקבוצה. הבעלים כבר הבהיר שלא יהיה מוכן לוותר עליו בקלות, זאת למרות דעה אחרת של גורמים במועדון המעוניינים להוביל לשחרורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. מור שאולי
אסיפה ראשונה. רוני לוי/מור שאולי

לוי באסיפה הראשונה: ""שכל אחד ישים בצד את ההצלחה האישית"

הבוקר (שני) רוני לוי לאימון הבכורה שלו בבית וגן ואמר: "אני מאוד שמח לחזור ומאוד נרגש. בית"ר זה מועדון גדול ומבחינתי זה אתגר גדול לחזור לכאן. בית"ר לאחר ארבעה הפסדים רצופים ובתקופה גרועה מאוד, צריך שיפור משמעותי וכולם יודעים את זה כולל הבעלים והאוהדים. צריך הרבה השקעה והרבה עבודה וזה התפקיד שלי".

לגבי הציפיות ממנו לשינוי מיידי אמר לוי: "אני חושב שכולם לבד יודעים שאין הוקוס פוקוס. זה הרבה עבודה קשה והשקעה, להתחזק בצורה נכונה וקל זה לא יהיה, זה ברור לכולם. יש איזשהו חוסר ביטחון אחרי ההפסדים האחרונים וצריך לחשוב איך לתקן את זה כמה שיותר מהר, אבל לא ביום אחד".

לאחר מכן ערך לוי אסיפה ראשונה לשחקניו ואמר להם: "אני לא ארחיב עכשיו יותר מדי, ועם הזמן אתם תבינו את הדרישות והנהלים שלי. מעבר לכך, חשוב שתדעו שאני אוהב שחקנים אמיתיים, כאלה שבאים לעבוד קשה למען הקבוצה ולעזור לה. זה הזמן שכל אחד ישים את ההצלחה האישית בצד ויתרכז בהצלחת הקבוצה. אני לא מחדש לכם שהמצב קשה והאחריות של כולנו היא להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully